Mitä mieltä Cheekistä? Onko hän todellakin niin hyvä muusikko kuin levymyynnit ja esiintymisten katsojamäärät antaa uskoa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2014 - 20:31

Nyt täytyy hillitä sanomisiaan....
Näin Cheekin Haminan yössä tänä kesänä.Enkä todellakaan ymmärrä hysteriaa kyseisen nuoren miehen ympärillä....Kyseinen artisti ei todellakaan ollut lavalla yksin, vaan kanssaan oli 10 henkinen lauluryhmä komppaamassa....Ja se, jos mikä toi suuruuden tuntua esiintymiseen.Jos mies olisi ollut siellä yksin...Tuskin olisi kovinkaan montaa kuulijaa ollut.Luulen...
Raha puhuu.Ikävä kyllä.
Niin ja tulikin kaiketi jo selväksi, etten todellakaan kuulu kyseisen artistin faneihin... En juurikaan pidä puhelaulusta.

Toinen on,ettei hän uskalla KUITENKAAN olla oma itsensä....Onko kukaan koskaan kuullut Cheekin tyttöystävästä? Eipä varmaan....Toisaalta,se on aivan sivuseikka.

Kysyjän kommentti

En usko itsekkään siihen että Cheek ilman taustalaulajiaan olisi yhtä \"komiaa\" kuultavaa kuin heidän kanssaan joten kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2014 - 20:26

Pidän ja "Vain elämää-ohjelmassa" Cheek vei pinnat kotiin. Cheekin ulkonäkö on täydellinen. Kenellä miehellä on yhtä hyvä pään muoto ja leuka kuin Cheekillä. Kuitenkin, kun olen nainen, niin Cheek ei vetoa minuun muutoin ja syynä tähän on se, että hän on liian kiiltokuvamainen makuuni. Cheekin viimeisin biisi on kyl kaikista paras hänen tuotannostaan. Ja eikun Hesalaiset Cheekkeilemään ja just nyt. Jollette enää pääse sisälle, niin kuunnelkaan aidan takaa. Hyvää lauantai-iltaa kaikille Napsulaisille.

Lähteet:
oma kokemus Cheekistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2014 - 21:47

Jonkun kappaleen olen kuullut, ei mitään suurta vaikutusta tehnyt, minusta tää on enemmän kupla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2014 - 07:34

Itse olen lapsesta saakka vannonut raskaan musiikin nimeen, eikä tämmöiset räppärit, hip hopparit tms ole koskaan iskeneet, suorastaan tuommoinen musiikki laittaa itselläni veren kiehumaan.

Yhdestäkään Cheekin kappaleesta en pidä, mies on liian kiiltokuva poika, enkä sinällään ymmärrä tätä uskomatonta joukkohysteriaa hänen ympärillään. Laulujen sanat ovat suorastaan ihan typeriä :D

Sen sijaan täytyy ehdottomasti nostaa miehelle hattua siitä, että on Suomessa pystynyt kehittämään tuollaisen brändin itsestään, kaikki on tuntuu tarkoin suunnitellulta, keikat myydään loppuun, levyt myy ja haastatteluja tehdään yms yms.

Suurin temppu on kuitenkin suomalaisena artistina tuo, että saa myytyä Olympiastadionin (lähes) täyteen kahtena päivänä peräkkäin. Siihen ei kukaan kotimainen artisti ole pystynyt ymmärtääkseni.

Eihän tässä täydy toisaalta kuin ihailla sitä, että tuossa no jätkä onnistunut. Suurimmaksi osaksi uskon kyllä että tästä kaikesta Cheek joutuu kyllä kiittämään Vain elämää - sarjaa, itsestäni näyttää siltä että tämä hysteria lähti nousuun sarjan myötä. Tiedän lapsia, teinejä ja aikuisia keksi-ikäisiä naisia, joiden sukat tämä mies saa pyörimään jaloissa.

Itse toivoisin vain ettei tarvitsisi enää nähdä kyseisen henkilön naamaa enää lehdissä, eikä kuulla vahingossakaan tämän musiikkia.

Mutta, makunsa kullakin ja tärkeintä on se, että musiikki tuo iloa ihmisten elämään, oli se sitten räppiä, death metallia, rockia, klassista, bluesia, ihan mitä vaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2014 - 10:48

Kysymykseen suora vastaus: EN PIDÄ :(
En pidä Cheekin musiikista yhtään ja jos kuulen radiosta Cheekin biisin, niin samantien vaihtuu kanava. Ei iske Cheekin musa minuun ja en menisi edes hänen keikalleen, vaikka ilmaisen lipun saisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2014 - 07:13

Kansa tietää,pakko uskoa ,että Cheek on hyvä.Itse en kyllä kuuntele hänen musiikkiaan.

Lähteet:
ei,kokemusta