Seuraatko jännityssarjaa Pahuuden jäljillä? Jos seuraat ko. sarjaa, niin mitä mieltä olet ko. tv-sarjasta?

Lisätty: 22.08.2014 - 16:05

Sarja, jota seuraan, niin tulee Subilta. Oli muistaakseni hetken tauolla ja on mielestäni parempi kuin Kosto. Sarjan aikana päätin useamman kerran, etten katso seuraavaa jaksoa sen kylmäverisyyden takia enää ikinä, vaan toisin kävi. Olen katsonut kaikki jaksot kerran. Näyttelijöistä en paljon mitään ymmärrä, mutta ko. sarjan näyttelijät ovat hyviä tai sitten sarjan ohjaaja on erityisen taitava. Minä katson eilisen jakson tänä iltana Watsonilta, joten tuskin maltan odottaa iltaa. Katsokaapa tekin!

Avainsanat: oma kokemus ko. sarjan seuraamisesta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2014 - 14:12

Tarkoitatko sub kanavalla tulevaa Pahan jäljillä sarjaa? Katsoin eilen torstaina ensimmäisen kerran yhden sen jaksoista ja ikävä kyllä se ei "kolahtanut". Onhan tuo sarja toki hyvin tehty ja löytää/on jo löytänyt varmaan meillä täällä Suomessakin oman katsojakuntansa jota ei edes myöhäinen lähetysaika ( klo 24:n tietämillä) haitanne, mutta.. Minua tuskin nähdään sitä enää katsomassa, ellei sitten ihmeitä satu. Olen enempi Mitsommerin murhat tyyppisten poliisisarjojen ystävä.

Kysyjän kommentti

Valitsin kommenttisi parhaaksi, koska olit katsonut yhden jakson sarjasta Pahan jäljillä. Et kuitenkaan menettänyt yöuntasi, vaikka jakson katsoitkin. Sarja on ollut mielestäni alussa ja keskivaiheilla jännittävämpi ja tapahtumarikkaampi kuin, mitä se on nyt. Haluan silti saada tietää, että mitä pahimmalle päähenkilölle tapahtuu ja yleensäkin, että miten sarja päättyy. Pian tämä nähdään..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2014 - 15:50

Ei minkäänlaista kokemusta ko. sarjasta, tosin en juuri seuraa muutenkaan mitään tv-sarjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2014 - 15:50

En seuraa. Seurasin sarjaa Kosto, kun se viime sunnuntaina loppui, niin nyt ei ole mitään seurattavaa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2014 - 16:17

Muutaman minuutin katsoin kerran ja vaihdoin kanavaa....Oletan,ettei ole minun sarjani.Muutoinkin tulee aika vähän seurattua telkkaria.Kai jäänyt "kesä" päälle....