Missä osoitteessa sijaitsee Malagan renfe-asema?

Haluaisin katsoa etukäteen googlemapsin kautta, mitä kaikkia kauppoja ja outletteja olisi sopivan kävelymatkan päässä Malagan renfe-asemalta - mutten löydä kartalta renfe-aseman tarkkaa osoitetta? Olen siis Fuengirolasta ajatellut tulevani päiväksi shoppailemaan Malagaan jos säät / aikataulut sallii. Jos tarkkaa osoitetta ei pysty määrittämään, minulle kelpaavat myös viereisten katujen nimet :)

Lisätty: 21.08.2014 - 23:46

Löysin saman osoitteen, kun Maria, mutta epäilinkin sen olevan väärä - koska googlemapsissa ei siinä kohtaa mitään junaraidetta näy. Ihme kyllä, netti kun kauppaa tuota samaa osoitetta monessa paikassa. Kiitos Putte taas avusta - Maria Zambranon asema on se oikea mitä hain (kartalla siihen selkeästi loppuvat raiteet), siitä on lyhyt kävellä esim. Disney Storeen :) Olen kerran käynytkin tuola asemalla (2008) muttei meillä ollut silloin mitään karttoja mukana, kävin vain pikaisesti lähimmissä kaupoissa, eikä aseman nimi jäänyt mieleen. Nyt tietää tulostaa kartat tuon aseman ympäristöstä, että osaa kulkea :)

Avainsanat: juna fuengirola renfe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2014 - 23:03

Rautatieasemista
"Malagassa voi nousta pois Maria Zambrano -asemalla kaupungin uudella puolella, tai sitten Centro Alameda -asemalla, joka on lähempänä vanhaakaupunkia."

"Málaga-María Zambranon rautatieasema on Málagan kaupungin päärautatieasema..." (Wikipedia)
fi.wikipedia.org/wiki/M%C3%A...tatieasema
ja
Málaga-Centro-Alameda on lähijunien (C-1 ja C-2) maanalainen asema
renfen sivu www.renfe.com/EN/viajeros/index.html

Yahoon kartta
maps.yahoo.com/place/?lat=36...2C%20Spain

www.worldmapfinder.com/Map_D...ga_map.png

Googlen kartalla Centro Alameda -asemaa ei ole merkattu
www.google.fi/maps/place/R.E...502e4f35c4
- katso sivulla kohtaa
Tutustu alueeseen
Hae lähiseudulta ravintolat kahvilat

Lisätietoa suomeksi
www.pienimatkaopas.com/malag...okset.html
www.radiofinlandia.net/index...renfe.html
www.aurinkorannikko.fi/paika...una-renfe/

Fuengirolan kartta www.aurinkorannikko.fi/karta..._kevat.pdf

Lisätty: 22.08.2014 - 12:24

Tässä vielä pieni korjaus tuohon linkkiin Wikimedian World Map Finderin karttasivuun, kun unohdin valita siihen suomenkielen. - Ohoh tuo linkkiosoite ei avaakaan sivua suomeksi ?
Se on sitten itse valittava tuolta pitkästä listasta "Valitse kieli"
www.worldmapfinder.com/Map_D...ga_map.png
sekä lisäys:
Malagan Metron linjakartta mapa-metro.com/en/Spain/Mala...ro-map.htm

Lähteet:
Wikipedia, Yahoo, Wikimedia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2014 - 11:57

Malaga Centro Train Station (RENFE)
Avda. De La Aurora, S/N
Málaga
29001

Lähteet:
www.visitcostadelsol.com/dis...nfe-p12091

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2014 - 05:57

Olen junaillut sieltä Fuengirolaan ja vastoin päin. Yllä näkyy olevan aurinkorannikon linkit! Imuroin ennen matkaa OVI mapin puhelimeeni ja tarvittessa on aina kartta kourassa. Niin täytyy olla GPS puhelin tai navigaattori.