Mikä puuro, on paras puuro?Jokin erityinen valmistustapa?

Kuuluuko puuro jokaiseen päivään?

Avainsanat: puuro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2014 - 23:43

Myllärin 4-viljan luomuhiutaleista tavalliseen tapaan keitetty puuro, kaupan vadelma-, mustikkasopan tai maidon kanssa. Joka aamu.
Joskus harvoin (reissussa) sen voi valmistaa myös mikrolla, mutta ei silloin niin hyvää.

Kysyjän kommentti

Kiitos!\r\nItse menen aamulla töihin ja keitän viidelletoista muksulle kaurapuurot .Siitä se tenavien päivä alkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2014 - 06:47

Aamu alkaa 4-viljan puurolla veteen keitettynä, ilman mitään lisukkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2014 - 17:33

Kaurapuuro, jota en ole itse tehnyt. Vaalea mannapuurokin on yhtä hyvää, kun ripottelee em. puuron pinnalle kanelisokeria tai hilloa. Kiisselikin mannapuuron kanssa on hyvää.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2014 - 20:05

Kaurapuuroa olen ikäni syönyt, vieläkään en ole siihen kyllästynyt :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2014 - 07:43

Meillä syödään veteen keitettyä kaurapuuroa joka aamu,en kylästy siihen ikinä.

Lähteet:
oma maku

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2014 - 17:51

Helmipuuro - nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2014 - 19:05

Mannapuuro maistuu aina, voisilmällä, hilloilla, marjoilla .. ihan millä vain lisukkeella, tai ilman lisukkeitakin. Pääasia, että se on hiljaa, hartaasti ja pitkään haudutettua, pohjaan palamatonta. Myös uuniriispuuro on hyvää kanelin ja sokerin, voisilmän, tai luumuhillon kera. Samoin kunnolla kattilassa haudutettu kaurapuuro, tai uutisviljasta tehty ruispuuro. Rehelliseti sanotuna: olen puurohullu jolle jokainen puuro maistuu taatunvarmasti, jopa ne mikrossa minuutissa valmistuvat vaikka ne ei kaikkein suurimpiin herkkuihini kuulukkaan.