Oletteko merkinneet, ja miten, matkalaukkunne, jota erottaisitte ne liukuhihnalta?

Olen ostamassa uutta matkalaukkua ja se edullisin (Anttilassa) on tietty se musta, vetokahvallinen, joita maailman lentokoneissa on miljoonia. Liimaanko siihen perinteisiä Suomen lippuja vai keksiikö joku jotain mielikuvituksellisempaa ja persoonallisempaa :):) ?

Lisätty: 31.08.2014 - 19:29

Ostinkin sitten punaisen (tummempi kuin kirkas punainen) Cavalierin _ ONNEKSI !!!! On se niin hieno, tilava ja kateva, kun pyorat pyorii - sen kun tyonnat vaan, ei tarvitse kantaa. Ja oikein innostuin koristelemaan sita. Pohjaan pultattiin SUOMI-rekisterikilpi, Laukun vasempaan alakulmaan liimasin maalaamani pienen oljyvarimaalauksen ja punaiselle mokkasuikaleelle painoin itse tyyliteltyja hirvia ja liimasin suikaleen laukun kylkeen. Pieni Suomen lippu loysi paikkansa ylaosasta. Leijonavaakunapinssin kiinnitin laukun vuoriin ja laukun pohjaan, vetoketjulla avattavan vuorin alle liimasin kiiltokuvamaisen enkelitarran suojelusenkelikseni matkoilleni. Mitahan lie laukku viela saakaan pintaansa ? :):):)

Avainsanat: matkalaukku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2014 - 14:27

Itse ostin Suomen kamalimman värisen matkalaukun aikoinaan... Kyllä sen erottaa joka kerta jo kilometrin päästä, myös laukun värin kanssa ristiriidassa oleva laukkuvyö kruunaa koko komeuden. :D

Kysyjän kommentti

:):):) Kyllä napsulaiset osaa :9

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2014 - 14:39

Itselläni on myös musta laukku.Olenkin sitten laittanut siihen ns.laukkuvyön, että erottuisi paremmin kaikkien satojen ja tuhansien mustien joukosta.Myös kahvaan olen letittänyt kirkkaan vihreän nyörin,jollaista en ole kenelläkään vielä nähnyt....Tarrat ei oikein tuppaa pysymään laukuissa kiinni ja lopulta jää vain harmittava liimaläntti tarrasta jäljelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2014 - 23:49

Itsellä kangaslaukku, johon on ommeltu sellainen kangasmerkki, jota on olemassa vain muutamansata koko maailmassa ja yleensä opiskelijahaalareita koristamassa.

Kovempipintaisiin voi asentaa vaikka jotain pieniä killuttimia (=roikkuvia koristeita) tai laittaa erikoisemmalla teipillä jotain teippauksia, jos se ei häiritse itseä (esim. kirkasta pakkausteippiä, jonka sisällä on vaikkapa jotain omia askarteluita, kahvaan) Lukon voi maalata vaikka neonvärillä ja miksei sipaista vaikkapa punkhenkistä maalintynkää itse laukkuunkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2014 - 06:44

Oma laukkuni on punainen ja niitäkin yleensä on useampi samanlainen. Oma merkkini on äklön vihreä laukkuvyö, omat nimikirjaimet laukun kupeessa ja vielä lisäksi Globe Open hieman erilainen osoitelappu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2014 - 20:04

Iloisen värinen laukun ympärillä menevä vyö loistaa jo pitkälle, että sieltä se oma laukkuni tulee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2014 - 17:50

Erikoisilla tarroilla ja lukonsysteemin ympärille laitan joululahjanarusta pätkän - sen erottaa hyvin muiden joukosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2014 - 11:18

Minäkin olen pyrkinyt ostamaan sen värisiä laukkuja, että ne helposti hihnalta löytäisi.
Toinen laukkuni on Migantin ruskea, jossa valkoisia kukkia - samanlaiseen en ole vielä toistaiseksi matkoilla törmännyt. Uusin laukkuni on metallinen, mintunvihreä ja kiiltävä. Uskoisin että senkin erotan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2014 - 21:12

Itse kannatan myös tuota laukkuvyötä ja senväristä joka erottuu hyvin laukusta esim. Keltainen, turkoosi yms. Toki voi myös liimailla isoja tarroja, jos haluaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.08.2014 - 03:53

ostin aikoinaan kovan keltaisen samsoniten, se on ainoa laatuaan lähes aina ja sen huomaa kaukaa, ei ikinä mitään mustaa laukkua ;)