Robin Williams on kuollut.Yksi upeimmista näyttelijöistä on poissa.Mistä roolista sinä hänet muistat?

www.iltalehti.fi/leffat/2014...6_le.shtml

Lisätty: 14.08.2014 - 22:15

Vaimon mukaan Williams sairasti Parkinsonin tautia....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2014 - 23:30

Hyvää huomenta, Vietnam vuodelta 1987, Kuolleiden runoilijoiden seura vuodelta 1989, Will Hunting vuodelta 1997. Kaikki leffoja jotka jaksaa katsoa useammastikin kuin vain yhden kerran ja joissa Robin Williams on onnistunut tekemään upean roolin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2014 - 18:59

Kuolleiden runoilijoiden seura ja Isä sisäkkönä, leffa joka jaksaa huvittaa vuosi vuoden jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2014 - 09:09

Muistan hänet elokuvasta isä sisäkkönä.Surullinen uutinen.

Lähteet:
oma,muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2014 - 17:27

Olen todella todella TODELLA suruissani tästä ikävästä uutisesta. Olin melko pieni, kun komediallinen sarja tuli telkkarista. Williams esitti ko. sarjassa jotain avaruuspukuista herraa ja ko. miehen repliikki oli nano nano ja tietysti muistan Williamsin myös tuosta hauskasta komediasta, jossa Williams esitti sisäkköä. Hämäremmin muistan Kuolleiden runoilijoiden seuran. Williams esitti ko. elokuvassa myös ko. roolinsa kympisti.

En tiedä, että miksi Willamsille kävi näin kuin kävi, mutta täytyy viestittää kaikille napsulaisille, että Amerikkaan matkustuskuume on tipotiessään. Kaikkien rakastama suuruus kuoli hups vain - voi amerikkalaisia! Eli miten näin suuri kansa ei huomaa ystävänsä tarvitsevan apua ennen kuin pahin ehtii tapahtua.

Lisätty: 15.08.2014 - 14:37

Lisäys: Media uutisoi Williamsista seuraaa. Williamssilla oli hiljakkoin todettu lesken mukaan Parkinsonin tauti ja oli sovittu, että asiasta tiedotetaan myöhemmin. Williams kärsi myös vakavasta masennuksesta sekä ahdistuksesta. Leski vakuuttaa, että kuollessaan Williams on ollut raivoraitis ja toivoo, että KAIKKI ihmiset hakisivat apua ajoissa, jos kärsivät masennuksesta tai ahdistuneisuudesta. Rauhaa Williamsin lähiomaisille toivoen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.08.2014 - 01:26

Isä sisäkkönä ainoa muistiin jäänyt asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2014 - 10:20

Ei erikoisemmin mikään. Hän oli monissa rooleissa ja jokaisessa hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2014 - 21:53

Kapteeni Koukusta ja Flubberista. Flubber oli lempileffa silloin kun olin pieni :D
Toivottavasti nyt löysi oman kätensä kautta sen rauhan jota ei ehkä elävässä elämässään löytänyt.