Muistatko (jonkun) ensimmäisen työpäiväsi? Millaisia muistoja?

Minulla oli sellainen tänään : )

Avainsanat: uusi työpaikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 05.08.2014 - 08:37

muistan kun ei osattu kulkea talossa, van oltiin aina menossa mihin sattuu, oli muka niin hauskaa ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2014 - 19:52

Muistan kuin eilisen päivä, vaikka niistä päivistä on jo jokunen vuosi vierähtänyt. Pelkästään hyviä ja hauskoja muistoja ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2014 - 10:11

Muistan oikein hyvin ensimmäisen kesätyöpaikkani ,lapsenpiikana.Olin vain 12 vuotias,kun pestauduin piiaksi,äitini oli kauhuissaan eikä ois antanut miun mennä työhön,pidin omanpääni ja menin.Laitoin aamulla lapselle päälle ja menimme minun kotiin,kun asuimme omakotitalossa ja meillä oli omapiha.Olin uhkarohkea enhän tiennyt lapsenhoidosta mitään,mutta äidin valvovan silmänalla hoito onnistui ja kaikki meni hyvin.

Lähteet:
oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2014 - 11:04

Kyllä muistan, vaikka aikaa oli yli 30 vuotta :) Jännitti tietty aika lailla, talo oli iso ja uusia työkavereita oli paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.08.2014 - 12:22

Kyllä muistan. Pientä jännitystä oli, mutta työkaverit osoittautuivat mukaviksi joten kaikki sujui hyvin ekasta päivästä alkaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2014 - 11:29

Kyllä maar muistan. Ensimmäinen ja samalla viimeinen työpäiväni silloisessa ekassa työpaikassani oli senverran tavanomaisen erikoinen, etten ole voinut unohtaa sitä millään vaikka siitä jo lukemattoman monta vuotta onkin kulunut. Tein tämän työpäiväni silloisen kotini naapuristossa sijaineessa ruokakaupassa. Kyseinen kaupan omistajatar oli jo vuosien ajan pitänyt kaupansa pystyssä vain mipin mapin, ihmeiden voimalla. Siksi meidän olisi pitänyt jo sieltä kesätöitä hakiessamme tajuta, ettei homma ole pitkäaikainen, eikä palkka hääppöinen. Tuon ekan ja viimeisen työpäivämme vietimme tekemättä yhtikäs mitään, sillä ne muutamat työt joita kaupassa silloin oli kauppiasnainen teki itse. Päivän lopuksi saimme kumpainenkin kasan karamelleja ja omenat kouraamme, sekä suusanalliset potkut persuuksille. Näin tavanomaisen erikoinen tuo koko työhistoriani ensimmäinen työpäiväni oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2014 - 12:02

Muistan juu, mansikkamaalla aamulla klo 6 kaatosateessa ja sammakko hyppäsi naamalle. Kyllä se 16-vuotiasta teinityttöä söi ja pahemman kerran. Itku kurkussa rämmin siellä mutalikossa ja yritin poimia mansikoita... :D Se riemu ei kauan kestänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2014 - 17:32

Jännittävä ja hauska.