Lunonnoantimien satonäkymät paikkakunnallanne? Hyvät, vai huonot?

Meilläpäin kehnot: mustikoita metsissä vähän, vattuja niitäkin vähemmän, eikä sieniäkään ole löytynyt edellisvuosien malliin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 05.08.2014 - 08:38

marjoja tulee vaihtelevasti, ihmisten suhteen näkymät ovat hyvät ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2014 - 17:05

Mustikoita ainakin täälläpäin Suomea on.Minulla 10 litraa pakkasessa ja riittänee talveksi :) Vadelmia vielä pihan puskista lisäksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2014 - 19:49

Mustikoita on ollut meilläkin päin ihan runsaasti, entisiltä paikoilta on talven marjat kerätty, metsävadelmat kovin pieniä ja matoisia, kanttarellejä on jonkin verran löytynyt, lähinnä heinikkojen suojassa ja kivenkoloissa ovat säilyneet eivätkä ole kuivaneet pystyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2014 - 10:14

Metsään en ole mennyt,kun on liian kuumaa.Viinimarjoja on kerätty pakkaseen,mansikoita on myös pakkasessa.

Lähteet:
oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2014 - 11:02

Olin mökkeilemässä, niin mustikoita oli metsässä runsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.08.2014 - 12:20

Siellä mihin on jalkapatikassa päässyt, on näkymät huonot. Mustikkaa vain siellä täällä ja nekin pieniä ja osittain kuivuneita. Samoin on kanttarellien laita. Vadelmista en tiedä, kun niitä ei pahemmin kasva kulkureiteilläni.