amu
Kysytty: 01.08.2014 - 08:56

onko kroatia tuttu paikka, hintataso verrattuna espnajaan tai turkkiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2014 - 13:45

Tuttavani, joka alkukesästä oli miehensä kanssa Kroatiassa, oli sitä mieltä, että Kroatia on kalliimpi kuin Turkki, mutta toki paljon halvempi kuin Suomi. Jotain Espanjan ja Kreikan luokkaa.

Kysyjän kommentti

kiinnostaisi käydä, tosin pitäisi lähteä vantaan kautta, joka ei oikein houkuttele, saas nähdä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2014 - 09:32

Eipä ole tullut käytyä, joten ei ole tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2014 - 21:29

Muutama vuosi sitten olin pari viikkoa Zagrebissa, ja ainakin silloin hintataso huomattavasti edullisempi kuin Espanjassa tai Turkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2014 - 09:08

Naapurit kävivät äskettäin Kroatiassa.Kuulemma hieno paikka,mutta kaikki oli kamalan kallista.Tiedä sitten...

Muutama viikko sitten Mallorcalla tomaatit maksoivat 80senttiä kilo , iso vastaleivottu leipä suht saman verran,olut tölkki 30 senttiä,irtojäätelö kahdella pallolla euron ... Kymmenellä eurolla 2 ihmistä söi hyvin.Sopii minun kukkarolle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2014 - 09:42

Viime vuoden syyskuussa Splitin ja Dubrovnikin välillä rannikolla,Makarskassa tai lähellä sekä käynti
Dubrovnikissa. Ei ihan halpaa muttei mielestäni kallistakaan. Tykkäsin paikasta kovin paljon.