Englantiin lomalle keskiaikaiseen linnaan.

Haluaisin mennä Englantiin lomailemaan johonkin keskiaikaiseen linnaan. Mieluusti jonkun kylän lähelle, niin ei tarvitse autoa vuokrata jos pubissa haluaa käydä. Onko kenelläkään tietoa/kokemusta hotelleiksi muutetuista linnoista? 4-7 päivää, normi budjetti niin ei mitään 5 tähden.

Avainsanat: englanti linna keskiaikainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2014 - 21:37

Tässä luettelo joistakin majoitusmahdollisuuksista, hintataso selvinnee myös linnakohtaisista tiedoista,
www.celticcastles.com/castle...t/england/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 01.08.2014 - 08:54

enpä ole kuullutkaan että noissa linnoissa voi majoittua turistitkin, olisihan se aika jännää päästä lontooseen sinne vanhaan vankityrmään yöksi, liekö noita kovin pienillä tähdillä on tajollakaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2014 - 13:46

Minulla ei ole asiasta sen tarkempaa tietoa eli lienee viisasta mennä Tannelin antamiin nettiosoitteisiin, mutta mielestäni idea on loistava, Nykyäänhän Keski-Euroopassa (Saksass ja Ranskassa jne.) sekä Espanjassa ja Portugalissa on vanhoista hotelleista tehty hotelleja, mikä sekin loistava idea. .... saada vanhat linnat "uusiokäyttöön". Ystäväni, jotka asuvat toisen puolen vuodesta Marbellassa ja autoilevat tätä väliämilloin mitäkin kautta ovat käyttänet näitä linnahotelleja tosi paljon ja olleet erittäin tyytyväisiä, mutta ilmeisesti ne ovat hyvin kalliita. Linnat, joissa he ovat asuneet mm. Portugalissa a Ranskassa ovat olleet superluxusta, mutta kai niitä edullisempiakin löytyy. Mielelläni kuulen kokemuksiasi sitten loman jälkeen. P.S. Ottakaa linna jostain nummen ääreltä, missä sumu nousee, niin pääsette oikein tunnelmaan :)