amu
Kysytty: 30.07.2014 - 13:26

mihin asti välimeren alueella on riittävästi lämmintä, noin +25?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.07.2014 - 11:03

Keskilämpötilat lokakuussa:
Kreeta: päivällä 23c, yöllä 17c, merivesi 23c
Rodos: päivällä 24c, yöllä 17c, merivesi 22c
Turkki: päivällä 26c, yöllä 15c, merivesi 22c
Kypros: päivällä 27c, yöllä 16c, merivesi 25c

Kysyjän kommentti

kiitoksia vaivannäöstä, en tiedä sanooko tuo keskimääräinen lämpötila tarpeeksi, ehkä on parasta lähteä syyskuun puolella, ei haluta palella reissussa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2014 - 13:51

Kuka nykyisin tietää...Eihän täällä kotosuomessakaan ole miesmuistiin tämmöistä säätä saatu....

Itse olen ollut muutaman kerran esim. Teneriffalla joulun ja uuden vuoden ja hellettä on ollut vielä silloinkin.Olisikohan helmikuu kylmin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2014 - 14:52

Välimeren pohjoispuolella yleensä vielä lokakuu on jees (veikkaisin, että usein just + 25) tai ainakin lokakuun puoliväliin saakka. Välimeren eteläpuolella eli Pohjois-Afrikassa pidempään .... vaan talvikuukaudet ovat arvaamattomia - koskaan ei voi tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2014 - 21:17

Peesaan rintintiniä, lokakuussa ole Turkissa ollut, lämmintä oli, mutta aika monta sateista päivää myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2014 - 10:59

Olen ollut monena syksynä lokakuussa kaksiviikkoa, myös taas lokakuussa. Aina on ollut tarpeeksi lämmintä ja merivesi on todella lämmintä vielä sillon ja myöhemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2014 - 07:43

Täältä on loytynyt myös kuukausittaiset lämpötilat: www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa