saateko nukuttua helteisinä öinä?peittona miulla on pelkkä pussilakana,niin ei ole kuuma.

Avainsanat: uni helle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.07.2014 - 10:26

Saan nukuttua, kun ikkunat ja partsin ovi ovat auki... Peittoa en oo viime aikoina käyttänyt, heivaan sen lattialle :)

Kysyjän kommentti

Toivottavasti yöt oisi hiukan viileämpiä jatkossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 29.07.2014 - 10:46

pussilakana meilläkin, lisäksi illalla huudatetaan vähän pumppua, saahan sitä nukuttua ainakin jonkin verran, näillä mennään, ei näitä helteitä loputtomiin riitä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2014 - 11:34

Pussilakana peittona, ikkunat auki ja tuuletin päällä, näillä on menty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2014 - 11:45

Meillä nukutaan kaikki mähdolliset räppänät auki, lattia - ja huonetuulettimet päällä. Varmistan sen ettei yöhelteilläkään tule liian kuuma ja uni tästä syystä keskeydy vielä sillä että pidän alastoman vartaloni päällä vain pusilakanaa enkä aina sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2014 - 20:13

Hyvin nukuttaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2014 - 15:19

Minä olen nukkunut viime aikojen helteet terassilla :) Ja hyvin olen nukkunut - ilma kun on niin raikasta ulkona maanrajassa ... ruohonjuuritasolla, sananmukaisesti :)