rakkaat napsulaiset! kertokaas mulle mikä on popedan uusimman biisin nimi!! sen mikä kuuluu koko ajan radiosta!

nimeä en ole koskaan kuullut. kappale on ihan huono, mutta samalla kauheen hyvä!

Avainsanat: popeda uusin biisi radio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 20.11.2008 - 18:20

Popedan uusin hitti julkaistaan singlenä 3.12.

Popedan uuden albumin avausraita, Elän itselleni, oli hitti jo syntyessään. Jonne Aaronin tekemä biisi singahti välittömästi radioaalloille tiiviiseen soittoon Popedan Täydelliset miehet -albumin ilmestyessä ja pian kipale on saatavana myös sinkkuna.

Hitin lisäksi sinkulta löytyy kolmesta biisistä versiot, joita ei edes uudella albumilla ole kuultavissa. Kakkosraidalta löytyy uuden albumin Lentolupakirja-kappaleen alkuperäinen demo Lentopelkokerroin. Singlekappale on kitaristi Costello Hautamäen laulama alkuperäisellä sanoituksellla. Kolmos- ja nelosraitoina uudelta sinkulla on Suomi-ilmiö -konsertissa kesällä 2008 taltioidut livevedot Aino sekä Repe ja Lissu.

Jos oisit pikkasen kertonu biisin sanoist?, nii siks tällanen, eli oisko toi Elän itselleni?

Lähteet:
plaza.fi/viihde/popedan-uusin-hitti-julkaistaan-singlena