Ostatko matkoiltasi kirjoja?

Itse sorrun aina ruoka aiheisiin kirjoihin.Tai paikan historiaa käsitteleviin opuksiin.

Avainsanat: matka kirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2014 - 12:35

Ostan ulkomailta kirjoja, jotka käsittelevät kohdemaan taidetta, historiaa, nähtävyyksiä jne.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.07.2014 - 09:51

Ainoan kerran kun ostin matkaltani kirjan, oli Ateenassa. Matka lukemiset oli loppu ja olimme jatkamassa Ateenasta Kreetalle, joten tarvitsin jotain rantalukemista. Taisi joku hölmö kirjasarja lähteä matkaan... :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.07.2014 - 10:19

En osta. Matkoilla ei ole aikaa lukea, ja kotiin tuomisiksi ostan jotain ihan muuta. Kirjoja saan kotimaastakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.07.2014 - 10:52

en osta, en jaksa tavata ulkomaisia kirjoja kun kotimaistenkin kanssa on kirja/5-vuotta tahti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2014 - 07:58

Kyllä ostan, sorrun usein keittokirjoihin, joskus myös ostan lukemista (romaanit/dekkarit) kielitaidon ylläpitämiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2014 - 16:26

En ole ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.07.2014 - 21:19

En, ellen sitten sattumalta löydä sellaista tietokirjaa jota olen vuosia etsinyt ja jota todella tarvitsen, joka ei jää vain kirjahyllyn koristeeksi. Romaanit lainaan ostamisen sijaan miellummin kirjastosta, jo pelkästään sen takia ettei niiden sailyttämiseen kotona ole tilaa.