Onko kukaan muu törmännyt ao nangiilla sellaseen rastapäiseen jamaica-tyyliseen laulajaan baarissa? Varokaa jos ette vielä oo.

Lisätty: 17.07.2014 - 14:08

Thaimaan Krabissa. Ne jotka on käynyt varmasti tietää myös paikan, ja ehkäpä juuri kyseisen henkilönkin, toimi siis laulajana katubaarissa. Törkeä pahoinpitely kyseessä, poikaystävällä pysyvä aivovamma ilman mitään syytä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2014 - 16:25

Voinee olla,että siellä jossakin niitä rastapäitä riittää....Ja varovainen oltava varmaankin vähän kaikkien kanssa...Mistä maasta mahtaa olla muuten kyse? Eli juu.En ole kyseiseen tyyppiin törmännyt en.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2014 - 12:51

En edes tiedä, missä ao nangii on, mutta miksi pitää varoa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2014 - 09:30

Ei ole tullut törmättyä, paikkakaan ei kuulosta tutulta :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2014 - 11:01

Paikka täysin tuntematon, niin ollen myös rastapää.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.07.2014 - 10:24

en ole nagiista ikinä kuullutkaan, mutta noita rastapäitä näkyy siellä täällä, en varmaan ole tätä kyseistä henkilöä kuitenkaan nähnyt, petkuttaako se asiakkaita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2014 - 22:05

Tuskin turisti niin liki tuppaa - ja tuo on ollut taustaa jollekin pidemmälle jutulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2014 - 07:34

Eipä ole tullut ko. paikalla käytyä, joten en ole kyseiseen veijariin tutustunut.