Eikö kysymykset voisi olla vähän tyhjentävimpiä kuin yksi sana tai pari kirjainta.Ei kai tässä hiekkalaatikolla olla!

Lisätty: 20.11.2008 - 18:11

Ehkä en ymmärrä nykynuorison kommunikointia.Olen huomannut sen omista nuoristani.Sori!

Avainsanat: jos todella haluaa vastauksen niin jätettäköön arvausleikit toiselle foorumille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2008 - 11:02

Vaikka kuulunkin itse näihin "nykynuoriin" niin voin kyllä sanoa että asia häiritsee minua ihan yhtä paljon kuin teitä "varttuneempiakin"! Välillä tuntuu, että joillakin on oikein harrastuksena kirjoitella tänne mahdollisimman epäselviä kysymyksiä. Kaikkein rasittavimpia ovat sanat joista on jätetty muutama kirjain pois ja siinä sitten saa arvailla, mitä kirjoitustaidoton kysyjä kysymyksellään tarkoittaa. No, ajatellaan sitä hyvänä aivojumppana :D

Kysyjän kommentti

Hienoa että nuoremmastakin sukupolvesta löytyy asiantuntemusta:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2008 - 18:49

Samaapa mieltä asiast Timpan kans, tässäpä kertaus muutamista kysymyssanoista, jookos: Kuka? mikä? mitä? missä? mistä? mihin? miksi? minkä? kuinka? miten? milloin?, millainen?, jne. jne...

Helpottaa todella paljon vastauksen etsimistä, jos tietää mikä on kysymys...heh....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2008 - 11:32

villitys on luultavasti levinnyt ulkomailta koska siellä lyhenteiden käyttö on todella tavanomaista~
esim. nykyisin yleinen sana lol tulee ulkomailta mutta jotkut jotka käyttävät sitä eivät edes tajua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2008 - 16:57

Kyllä selvän kysymyksen voi tehdä lyhyestikkin.