Saako Kneippbyn kesämaahan lippuja portilta vai onko ne parempi ostaa etukäteen?

Katsoin varaussysteemiä ja siellä näyttää olevan varattua pari päivää eteenpäin. Olisi tosi kurjaa jos emme sinne pääsisi, mutta toisaalta olisi kiva ostaa liput portilta vasta. Tai pääseekö varatulla lipulla jonon ohi tai onko se halvempi kuin portilta ostettuna?

Avainsanat: ruotsi visby kneippby

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2014 - 13:20

Kneippbyn sivuilta löytyy tietoa:
Asiakkaat voivat ostaa kahden vuorokauden tai viikon passin Kesämaailmaan sekä Vesimaailmaan alennettuun hintaan.
"Jos sinulla on kysymyksiä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä call centeriimme puhelinnumerolla +46 (0)498 29 61 50."
www.kneippbyn.se/fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2014 - 18:23

Soita sinne ja kysy. Puhuvat ihan varmasti hyvää englantia, jos et osaa "gotlantia".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2014 - 19:10

Noh. Mielipiteitä on monia, mutta monet huvipuistot läpikäyneenä totean, että ko. oleva maa on kyllä taatusti kaikista niistä heikoimman tasoinen, joissa olen käynyt. Ei mielestämme sopiva kuin ehkäpä kaikkein pienimille, josko heillekään. Tietysti baattimatka Visbyyhyn oli eräällä tavalla ainutlaatuinen kokemus ja mikseipä myös Visbyyn piskuisessa kylässä ollut jotain idyllistä. Parasta ko. reissullamme oli kuitenkin hotelli ja hotelli kuului Best Western-ketjuun. Valitan, mutten suosittele. Ja kysymykseen VASTAUS: lippuja saa 100-varmasti periltä. Menkäähän mieluimmin Gröna Lundiin ja Skansenin eläimiä tsekkaamaan sekä ainulaatuiseen Junibackeniin - suosittelemme! Tuo paikka, jossa Peppi asuu, niin oli jonkinmoinen Visbyyssä. Mutten olisi lähtenyt Visbyyhyn lainkaan, jos etukäteen olisin tiennyt, ettei Visbyyn leikkimaa tms. ole kummoinen.

Lähteet:
oma kokemus Visbyystä, Grönalundista, Junibackenista ja Skansenista

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.07.2014 - 00:38

saa ja ei ole parempi ostaa etukäteen, mm. siksi että ei sitä ikinä tiedä vaikka perillä tulisikin jotain muuta mukavaa mieleen, mutta on sitten pakko käyttää etukäteen ostetut liput ;)