amu
Kysytty: 08.07.2014 - 08:35

onko nyt jo liian lämmintä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2014 - 16:22

Iihanaa.. Ja, jospa vielä olisin järven äärellä, niin mitään sen parempaa ei Suomen kesästä voisi irti saada.

Kysyjän kommentti

ihan samaa mieltä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2014 - 12:50

EI !!! Nautitaan lämmöstä, kun sitä kerrankin täälläkin saadaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2014 - 17:20

Vihdoin ja viimein saatiin kesäkelit, "täst mie piän" :) Onhan se paljon mukavampaa fillarilla työmatkat polkea, kun on lämmin. Kesäkuun aamuina, kun oli ainoastaan +7 astetta, niin joutui hanskat kädessä fillaroimaan :( Sitä en ymmärrä, kun jengi AINA jaksaa valittaa, jos vettä sataa, niin ei oo hyvä, sitten jos aurinko pilkistää, niin sekään ei oo hyvä... jotkut jaksaa valittaa valittamisen ilosta, ikävää :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2014 - 17:38

Ei. Töissä nyt tietenkin pikkuisen tukalaa kun fyysistä työtä teen, mutta en valita. Suomen kesä on niin lyhyt niin nautitaan joka hetkestä. Vielä puolitoista viikkoa töitä ja sitten vihdoin ja viimein loma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2014 - 18:17

Äsken hotellin mittari näytti varjossa 34 astetta....Sopivaa on! Meriveden lämpötilaa en edes tiedä , mutta keitetyltähän se tuntui...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2014 - 09:25

Ei ole nyt liikaa lämpöä. Tarpeeksi kauan sai kärsiä kylmyydestä. Nyt nautitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2014 - 10:10

Paras kesäsää olisi tietenkin +20 asteinen tuuleton, sateeton ja pivetön, mutta ei nämä nykyisetkään lämmöt haittaa sillä eihän lämmin luita riko ja onhan se hienoa kun vihdoin ja viimeikin se oikea kesä tuli tänne meille Suomeenkin monen kylmän ja sateisen viikon jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2014 - 16:15

Ei ole ei! Onneksi Suomen kesässä voi nauttia monta lajia, aurinkoa, vesisadetta, raekuuroja... Antaa nahan nyt vaan kärventyä, kyllä se talven tullen kalpenee. Ja sit muistellaan männä kesää, kun oli niin lämmintä.