Mitä sinun lomaasi kuuluu?

Onko jotain tiettyjä traditioita? Käydä esimerkiksi aina jossain tietyssä paikassa, lukea joku tietty kirja tms?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2014 - 12:53

Grillaamista, kukkapenkin perkaamista. Kirjaston poistomyynnistä ostin eurolla muovikassillisen hyviä kirjoja, joten lukemista riittää. Huomenillalla on erään ison, erilaisen taidenäyttelyn avajaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2014 - 15:37

Lomani on tänä kesänä hyvin lyhyt verrattuna aiempiin kesiin, joten en ole sen kummemmin vielä suunnittelut. Koiran leikkaus on ekana lomapäivänä, joten koiran toipumiseen menee eka viikko. Ainakin festareilla käyn :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2014 - 18:56

Työelämässä ollessa loma alkoi aina reissulla pois omalta paikkakunnalta, lomalukemisiin kuuluvat hyvät dekkarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2014 - 21:18

Terveisiä Mallorcalta :)
Rannalla kävelyä ja uimista.Se on pääasia!Ja tietysti hieman nähtävyyksiä ja shoppailuja...Hyvää ruokaa.Ja toive,ettei nahka pala...Valokuvaamista unohtamatta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2014 - 23:58

Yhteinen kesäloma ei ollut päivillä pilattu tänäkään kesänä. En voi kertoa, että seuraava on jo muodostunut perinteeksi, mutta ko. tavalla olen kesälomaani viettänyt jo jnkn perättäisen kesän. Olen nauttinut uimisesta ja saunomisesta kesämökillä. Tosin mökki on vaihtunut huvilasta pienempään, mutta lomaset ovat joka ikinen kerta olleet yhtä antoisat.

Lähteet:
Lappajärvi, Ähtärinjärvi, vuokramökit, omat kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.07.2014 - 08:22

talviloma oli toukokuussa ja kesäloma kesäkuussa, joten seuraavaa odotellessa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2014 - 09:23

Vielä kun työelämässä olin, ei mitään traditioita ollut lomalla. Joka ikinen loma oli erilainen. Aina oli tarkoitus kyllä uida loman aikana, mutta ei sekään joka kerta toteutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2014 - 10:27

Minun lomaani kuulu ehdottomana traditiona työasioiden täydellinen "unohtaminen". Välittömästi lomani alettua tyhjennän pääni kaikista työasioista ja pidän ne sieltä pois aina siihen saakka kunnes taas joudun taas kohtaamaan työni haasteet ja velvoiteet. Lomatraditioihini on useamman vuoden ajan kuulunut myös viikon mittainen reissu pohjoiseen Suomeen hulvattoman hauskojen matkaseuralaisten kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2014 - 22:31

Minun kesäni kohokohta on lomailu äidin luona Keski-Suomessa, poikieni kanssa. Näkee rakkaat sukulaiset monenmoiset. Mökkisauna ja talviturkin heitto.Hyvää oloa, leppoista lötköttelyä. Välillä puusavottaa ruokapalkalla. Ja tuo talviturkin heitto on pakko tehdä, eihän sitä muuten karaistu.Eikä kehtaa Helsinkiin mennä. Huomenna minulla edessä. Polskis!