amu
Kysytty: 07.07.2014 - 11:20

tykkäätkö lämpimästä merivedestä +30, vai pitääkä olla jäitä avannon reunalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2014 - 12:08

Jeps, +30 on GREAT !!! Avantouintia harrastin joskus yhden vuoden. Pidän enemmän tropiikista.

Kysyjän kommentti

niin minäkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2014 - 14:07

Minulle kelpaa yhtälailla sekä lämmin +30 astinen vesi, että hyisen jäinen, sillä water as the water suitably laced with tastes good. Vakavasti puhuen: vaikka avantouintia harrastankin, niin se ei tarkoita sitä ettenkö nauttisi myös + 30 asteisesta merivedestä kun sellaiseen pääsen pulahtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2014 - 14:59

Mahdollisimman lämmintä pitää olla <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2014 - 15:35

Tottahan toki lämmin merivesi on ihanaa. Avantoon ei mua saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2014 - 18:55

Avannot kierrän kaukaa, +30 sopii hyvin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2014 - 21:21

Olen uinut avannossa lapsesta lähtien ja pidän siitä todella.Tällähetkellä tämä +24 asteinen merivesi kelpaa oikein hyvin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2014 - 00:02

Suomessa tuskin merivesi on koskaan kolkyt asteista vai onko? Karibianmeressä merivesi oli tosi lämmintä eikä tuollakaan meriveden lämpötila yltänyt kolmeenkymmeneen celsiukseen asti. Just uin viistoista asteisessa järvivedessä, joka sitten vähitellen nousi yhdeksääntoista celsiukseen, mutten voi kertoa, että nautin uimisesta viisitoista asteisessa järvessä. :)

Lähteet:
omat kokemukset ulkomailta ja Suomesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2014 - 09:18

Olen uinut lämpimässä vedessä ja avannossa. Avanto parempi. Liian lämmin merivesi ei virkistä, tosin merivesi ei ikinä ole Suomen aluevesillä niin lämmintä, paitsi ehkä ihan rannassa jossa oikein matala vesi, mutta siinähän ei voi taas uida. Korkeintaan lapset leikkii siinä.