amu
Kysytty: 07.07.2014 - 11:16

oletko käyttänyt all inclusive palvelua matkoilla, mitä mieltä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2014 - 20:39

En ole käyttänyt, mutta seuraavalle reissulle meinaan kokeilla. Rahaa menee törkeän paljon ravintoissa syömiseen ja juomiseen. Ns. Halvoissa kohteissakin rahaa kuluu kun on ison porukan kanssa liikkeellä.

Kysyjän kommentti

itse olen yllättynyt positiivisesti siitä kuinka hyviä ja monipuolisia ovat olleet, viikon matkalla ei ole edes kerennyt maistamaan kaikkea, ja kun juomat ovat ilmaisia, on tosi helppo huolehtia siitä että aina saa raikasta tai muuten vain hyvää juotavaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2014 - 12:13

En ole kertaakaan itse käyttänyt, mutta ystäväni, jotka ovat käyttäneet, ovat olleet hyvin tyytyväisiä.
Helppoa, kun kaikki on valmiina tarjottimella. Varsinkin lasten kanssa matkustettaessa on kuulemma tosi kätevä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2014 - 15:06

En ole enkä haluakaan käyttää. Syynä se että mielestäni on kiva kierrellä ja etsiskellä niitä erilaisia ruokapaikkoja, myöskin kyllästyisin siihen samaan pöperöön viikon aikana tosi pahasti. :D
Mutta esimerkiksi pienten lasten kanssa matkustava tuttavapariskunta taas vannoo näiden all inclusive-pakettien nimeen, on kuulemma niin helppoa muksujen kanssa :D
Kukin tavallaan! Loman pitää olla sellainen että se on jokaiselle yksilöllisesti se loma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2014 - 15:28

En ole käyttänyt. Mutta moni tuttavani, jolla on pieniä lapsia, niin ovat tykänneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2014 - 18:50

En ole käyttänyt, ja tuskin tulen käyttämäänkään, yksi lomareissujen hauskuuksia on etsiä erilaisia ruokapaikkoja ja kokeilla paikallisia herkkuja. Tämä oli aikanaan myös lasten kanssa matkustettaessa lasten mieleen, eivät halunneet joka päivä samaan ruokapaikkaan ja uskalsivat kokeilla myös erilasia ruokia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2014 - 12:32

Olen käyttänyt, mutta kyllä se kahden viikon matkalla jo alkaa vähän toistaa itseään ja tekee mieli käydä syömässä muualla. Jos kaikki ne mitä siihen kuuluu ja ostaisi erikseen kalliimmaksi tulisi. Jos hotellissa on hyvät mahdollisuudet itse laittaa ruokansa ja viitsii sen tehdä säästää tietysti. Mutta eihän lomalla tarvitse silti aina pihistelläkkään.