amu
Kysytty: 02.07.2014 - 10:53

joko katselet syksyksi matkoja etelän lämpöön ;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.07.2014 - 22:50

Syksy on kaunista aikaa kotimaassa, ihailen sitä ja otan sen säät vastaan mieluummin täällä kuin missään etelän lämmössä ... mutta en sulje myöskään poiskaan pientä reissua johonkin lämpöiseen jos kesämme on ollut kurja.

Kysyjän kommentti

samaa mieltä, sitten kun alkaa näyttää liian harmaalta ja vettä tulee taivaalta joka päivä, voisi olla mukava jatkaa kesää vielä jossain vähän lämpimämmässä paikassa, kiitos vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.07.2014 - 15:22

Talveksi, nyt kun kesällä lähdetään johonkin niin ei syksyllä sitten ole varaa, eikä liioin lomaakaan :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2014 - 17:06

Olisihan sitä vielä pari viikkoa käyttämättä vapaata,josko joulun tienoilla sitten johonkin...
Nyt ovat äkkilähdötkin kallistuneet aika tavalla.Onneksi tuli tilattua matka ajoissa! Matkalaukku tärisee jo lähes lähtövalmiina tuossa lattialla.... Lauantaina lennetään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2014 - 19:58

Viikon päästä lähtö Sisiliaan, syksyllä kaavailussa vaellusreissu Lappiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2014 - 21:55

En ole vielä syksyn lomia miettinyt, joten voi olla, että pysyn kotimaassa.