Onko sinulla tatuointeja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2014 - 18:45

Ei ole, eikä myöskään tule olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2014 - 17:07

Yksi löytyy oikeasta jalasta.Se liittyy omaan horoskooppiini ja on uniikki leima.Sitä on sanottu kauniiksi kuin koru.Ja pidän siitä itse edelleen,vaikka on jo toistakymmentä vuotta sitten tikattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2014 - 22:21

On ja lisää tulee :) Selässä on musta ruusu ja pohkeessa köynnös, jossa lasteni nimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2014 - 00:17

Ei ole eikä tule, sillä minun kroppaani sellaiset ei sovi sanoi muut mitä sanoi. Jätän tatuoinnit kernaasti muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.07.2014 - 10:44

tannelin ja janajaan linjoilla ollaan, olen erittäin harvoin nähnyt hyvännäköisiä tatuointeja, naisilla on kuitenkin tässä suhteessa parempi maku, pienet, nätit ja varsinkin "piilossa" olevat ovat ihan ok ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.07.2014 - 11:37

Ei ole eikä tule. Minusta täysin naurettavaa teetättää sellaisia. Luuleeko ihmiset olevansa paremman näköisiä tatuoituina. Ja hahhah, miltä ne näyttää sitten vanhana ryppyisellä iholla. Siinähän katuvat sitten valintojaan. Jokaisen oma asia kuitenkin, ja tämä minun mielipiteeni myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2014 - 22:15

Minulla on kestopigmentoidut kulmat ja tietämättömille annan vinkin, että kestopigmentointi on onnistuessaaan sama asia kuin tatuointi. Ensimmäinen kestopigmentointi epäonnistui, mutta toinen eli viimeinen kerta onnistui. Kun olin kestopigmentoinnissa, niin en kehdannut lähteä kesken toimenpiteen, mutta, kun pigmentoija teki työtään, niin ajattelin, etten kestä ko. pigmentoinnista aiheutuvaa kipua ja lähtisin kotiin oitis, jos vain suinkin kehtaisin. Ja, kun en kehdannut, niin arvelen, että sain pigmentoidut kulmat loppuiäksi. ;)

Lähteet:
oma kokemus kestopigmentoinneista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.07.2014 - 22:43

Jos hellaisen haluaisin, sen saan turvallisimmin siirtotarralla. Olen oikeasti nähnyt kauniita tatuointeja, ja läheisilläni niitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2014 - 21:52

Minulla on kaksi kappaletta, vasemmassa ranteessa ja oikeassa kyljessä. Ja kulmien kestopigmentointi kiinnostaa minuakin :)