Kuinka varaudut lentokoneeseen ja lentomatkaan?

Miten teet lentämisestä mahdollisimman mielekästä?

Avainsanat: lentäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2014 - 16:56

Henkselit on housunkannattimina ja näkyvissä, otan turvatarkastukseen pois jos käskevät.
Ostan turvatarkastuksen jälkeen vesipullon matkaevääksi ja villasukat käsimatkatavaroihin. Tietysti jos on uusi kohde niin sen matkaopasta voi lueksia ja päivän lehtiä. Mielekästä siitä ei saa millään varsinkaan mannerten välisisistä lennoista. Ausseista tullessa oli kerrankin tyttö vieressä joka katsoi elokuvia koko ajan ja nauraa räkätti nuku siinä sitten.

Lisätty: 08.07.2014 - 07:57

Barselonan matkan jätän tekemättä, siellä päästävät koneet kiitotielle laskeutuvan eteen? www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...00110.html

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.Tuossa monta hyvää vinkkiä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2014 - 10:03

Mieleistä lukemista ja musiikin kuuntelua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2014 - 10:11

Mukavat vaatteet ja kengät, kenties vielä huivi hartioille, koska koneessa on joskus aika viileää, lukemista mukaan, ja toive, että vieruskaverina olisi joku, jonka kanssa syntyy keskustelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.07.2014 - 11:10

En siihen ole koskaan mitenkään varautunut ja aina on hyvin mennyt. Tuttujen kanssa olen lentänyt, joten keskustellessa on aika vierähtänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2014 - 14:05

Lökäpöksyt jalkaan ja kaikki muutenkin niin, ettei kiristä. Kengät potkaisen heti pois jalasta, jos on vähänkin pidempi lento.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2014 - 16:54

Mukavat vaatteet päälle, turha siellä koneessa on hienostella. Lukemista myös, ehkä ristikko. Suunnitelmissa on hankkia se semmoinen puhallettava niskatuki, meikäläinen kun tuppaa joka kerta nukahtamaan koneeseen, on sitten niskat aina "hiukkasen" jäykkänä kun herää kun pää retkahdellut mihin sattuu :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2014 - 08:15

Laitan housuihin muovisolkisen vyön. Sitä ei tarvitse lentokentän turvatarkastuksessa ottaa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 02.07.2014 - 10:49

matka alkaa usein lasillisella punaviiniä kentällä odotellessa, mukana on puhelin jossa on kirjoja, musiikkia sekä pelejä lasta varten, mahdollisesti myös tabletti. päälle löysät mukavat vaatteet, nauhattomat kengät ja lentosukat jos ei olla shortseissa, kyllä tuolla kaavalla lyhyet matkat sujuvat ihan mukavasti vaikka todella ahtaaksi tilat on laitettu, syöminen on tukala kokemus, mutta kuuluu osana matkaa asiaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.07.2014 - 22:41

Yleensä lennän yölennolla. Iltaruoka, parit napanterit ja se on siinä.