Tämän kesän uutuus lempiruoka?

Itse olen ihastunut bataatista tehtyihin ruokiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 30.06.2014 - 14:11

juhannuksena syötiin kaviksia joita en ole ennen grillannut, en vaan muista nimiä, mutta hyviä olivat ja uudestaankin meinaan niitä grillata, maustamaton liha on myös uusi lempiruoka, on tullut liian usein ostettua valmiiksi marinoitua lihaa, nuo marinaadit ovat ihan hirveää kuraa pääosin, nyt kun olen opetellut maustamaan itse lihaa, niin grillaaminen on taas ihan loistava tapa laittaa ruokaa ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2014 - 19:40

Tämän kesän ehdoton ykkönen on grillatut kasvisvartaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2014 - 21:38

Mie menen vanhoilla kanavartailla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.06.2014 - 11:18

Kaikki ennallaan ruokapuolella kuten muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2014 - 13:07

Söin bataattia joitain vuosia siten ensimmäien kerran ja siitä asti se on kulunut lempiruokiini. Myös kaikinlaiset grillissä tehdyt kasvisruuat ovat tänä kesänä vieneet kieleni mennessään ja huumannet minut niin, että sekoan pelkästä niiden ajattelemisestakin. Kolmas minut tänä kesänä hurmannut grilliruoka on naudan sisäfile mediumina. Ukkokultani grillaisi niitä juhannuksena ja vieläkin tulee vesi kielelelle ja kuola alkaa valua suupielistä kun vain ajattelenkin niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.06.2014 - 20:40

Pekoni-mozzarella makkara! Aivan ältsyn hyvää nuotiossa paistettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2014 - 19:54

Vanha hyvä savumuikut