Huomenta kaikille ja hyvää. Nyt alkoi korpeemaan nämä mainokset, jotka täällä napsussa sivutuotteena tulevat. Miten ne saa pois?

Minä haluan lukea teidän vastauksia ja kysymyksiä, enkä katsoa jotain liikaleuan tärinävideota .Pois et pääse, vaan "Lue lisää..."Graauhh!

Lisätty: 14.06.2014 - 22:42

No,hitsi. Kysyvä ei tieltä eksy ja ehkä minunkin pitää vaan ohittaa ne mainokset sivusilmällä. Pilke silmäkulmassa! Se oli vaan niin kamalan näköinen mainos. Koska teidän kanssa napsuttelu on kuitenkin se asia.

Lisätty: 15.06.2014 - 12:22

Putte antoi minulle avaimet.tuohon ongelmaan Kiits..Kuten sanotuakäyn konela illonienen Millin lieenyt eni hermt tähännäppämistöön.xxxxxxxxxxNapsutellaan

Lisätty: 15.06.2014 - 12:36

Minä vielä. Eoí pidä luulla, että ihan höhlä oiisn, mutta aapisessakin on enemmän TOIMIVIA kijaimia kun tässä näppiksessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.06.2014 - 13:49

Mainoksia tuupataan nykyään ihan joka paikkaan. Eniten ne ärsyttävät you tubessa. Kuuntele siinä nyt sitten jotain rauhoituskoostetta kun yks kaks joku mainos alkaa rääkymään välissä. AArrrrggghh......

Kysyjän kommentti

Kiitos vastuksesta! Ja todellakin se leuantärstysvideo on vieläkin sivubrännerissä, Mutta ohitan hymyillen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.06.2014 - 09:46

Outoa, ei mulla vaan mitään videoita ole riesana. Jokunen mainos oikeassa reunassa, mutta niihin en ole syventynyt sen paremmin. Eivät haittaa minua. Eikä niistä eroon pääse, ovat ylläpidon laittamia tai hyväksymiä. Niillähän tätä sivustoa pyöritetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2014 - 13:28

Ei myöskään minulla riesana videoita, vain nuo reunabannerit, joihin ei juurikaan tule kiinnitettyä huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2014 - 18:29

Eipä kiusaa videot eikä mainokset...Mistä lienee tulevat? Syynä jokin muu,kuin Napsu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2014 - 19:14

Minulla ei näy mitään mainoksia ylä- eikä sivupalkissa,
Jos mainokset kyllästyttää, niin niistä pääsee helposti eroon.
Minulla on käytössä Firefoxisissa sen lisäosana saatava, kätevä ilmainen mainosten esto-ohjelma Adblock Plus. Siinä voi helposti määrittää onko se käytössä tällä sivulla vai ei
Käy sivulla katsomassa sen helppo lisääminen.
addons.mozilla.org/fi/firefo...lock-plus/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 20:34

Vallukissa lukee vain kiltisti nyt mainoksetkin, oli viimeiset rivit kirjoituksessa sellaista mainospommia, että voisit alkaa sitä läppäriä mainostamaan meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.06.2014 - 02:56

ei ole mainoksia, jos ei lasketa tuota ylhäällä ja sivulla olevaa nazarin mainosta, nekin ihan ok. että muistaa tilata seuraavan matkan ;)