Isoisäni täyttää 80-vuotta. Mitä ostaisin lahjaksi?

Tuon ikäisellä jo kaikkea on mitä tarvitsee, joten lahjan keksiminen on kovin hankalaa. Isoisä pitää kalastuksesta ja metsästyksestä, muttei enää niin aktiivisesti pysty harrastamaan. Onko napsulaisilla ideoita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2014 - 18:31

Itse veisin isoisäni kalareissulle.Antaisin siis laatuaikaa.Siihen voisi ympätä vaikka yhteisen ruokahetken tms....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2014 - 21:30

Lahjakortti hoitoihin, esim. jalkahoitoon, hierontaan tai kuntolomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2014 - 09:34

Tanelilla on hyvä lahja vinkki,itse en pysty parempaa keksimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.06.2014 - 09:42

Jos isoisä on lukumiehiä, niin joku harrastuksiin liittyvä kirjakin voisi olla mieleinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 11:33

Älä mieti, mitä ostaisit, mieti mitä antaisit: Itsesi ja aikaa. Hyvän muiston ja läheisyyden tunteen. Ne säilyvät, eikä niitä ostamalla saa. Mutta, Hänelle ONNEKSI OLKOON!

Lisätty: 15.06.2014 - 12:05

Ja sinulle myös tietysti! Hyrrr...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 12:14

Minäkin lahjoittaisin sinuna isoisällesi aikaa, aikaa ja taas aikaa.. Lupaisin tehdä hänen kanssaan sellaisia asioita mistä hän erityisesti pitää ja joita hän pystyy kuntonsa rajoissa tekemään, tai joissa hän tarvitsee apua enkä vain yhden ainokaisen kerran, vaan useasti.. mieluiten pysyvästi. Veisin hänet vaikka laituriongelle paikkaan johon huonompijalkainenkin pääsee, tai järjestäisin tilaisuuden kokeilla vieläkö hänen metsämiehen sihtinsä on kohdallaan ja osuuko se panos maalitauluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 20:36

Läheisyttä. lämpöä ja rakkautta. Onnittelut myöskin minä lähetän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2014 - 13:47

Ehkei hän ole enää mitään materiaa vailla, yhdessäoloa ja läheisyyttä. Menkää vaikka johonkin rauhalliseen tai hänelle mieluiseen paikkaan syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.06.2014 - 03:00

tavaraa ei enää kannata ostaa, osta joku hoito ja viinapullo, enkä tässä tarkoita tietenkään mitään väliaikaista naisystävää ;)