Kierrätkö Suomen kesätapahtumia kuinka ahkerasti?

Itse kaavailen viikonlopulla meneväni Mäntyharjulle Salmelan näyttelyä katsomaan, jos vain sää on suosiollinen.

Avainsanat: kesätapahtumat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2014 - 22:31

Meillä ohjelmassa perjantaina Haminan Yö tapahtuma.Lähden tsekkaamaan Sillanpään ja Popedan."Keekki" esiintyy myös, mutta sen jätän varmaankin väliin....

Kierretään kyllä.Samainen Salmela taas listalla,kun meidän kesäpaikka on sielläpäin ja Mäntyharjun kesäteatterissa ollaan myös aina vierailtu.

Autokisoja, koiratapahtumia,puutarhanäyttelyitä jne.... Ja kaikki tapahtumat, jotka tielle osuu!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 11.06.2014 - 00:43

en ollenkaan, on rasittavaa lähteä ajamaan etelään, kun metrin välein on niitä tyhjiä kameratolppia ja joka helkkarin risteyksessä pitää alentaa nopeutta ja sitten on heti tolppa, minä lennän etelään tai ajan pohjoiseen, ehkä powerparkissa kuitenkin tulee käytyä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2014 - 01:38

En ole koskaan ollut mikään Suomen suven kesätapahtumien himokiertäjä. Muutamia siellä täällä olen menneinä suvina käynyt katsastamassa, mutten niitäkään joka vuosi ja ne harvatkin joihin olen osallistunut olen katsatanut ihan vain hetken mielijohteesta, en todellakaan etukäteen suunnitellusti. Sama meiniki pätee kesätapahtumien kietämisessä edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2014 - 06:54

Suoraan sanoen kierrän kaukaa kaikki Suomen ns. kesätapahtumat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2014 - 15:03

En ehdi juurikaan lomailla, joten en kierrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2014 - 18:21

Vielä muutama vuosi taaksepäin kiersin Olin festareilla jokaikinen kesäviikonloppu. Nyt lippujen hinnat sekä bensanhinta on kallistunut niin paljon ettei enää ole varaa sellaiseen riemuun.
Voi olla että tänä kesänä ei tule käytyä missään, ainakaan suunnitellusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2014 - 10:47

En kierrä missään muualla kuin oman paikkakunnan toritapahtumissa korkeintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 18:05

Eipä tarvi kierrellä.Täällä Itä-Helsingissä ei tarvi kauas lähteä.Oli Helsinki-päivä, Ostari-festari, asukastalossa valokuvanäyttely, Kansallisteatterin kanssa tehty näytelmä Kontulasta, syssymmällä vielä Kontu-festarit. Ja Viikissä on lehmät laitumella ja lintutornit...Kaikkiin vapaa pääsy ja jalankulkumatkan päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2014 - 13:22

Oman pihan tapahtumat riittää. Yhden paikan olen päättänyt ottaa vakiokohteekseni, lähden sinne heinäkuun alussa, nyt toisen kerran. Sen reissun voimin jaksaakin koko loppukesän kiertää omaa tonttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2014 - 22:03

En mene minnekään ei edes kotipitäjän 2 päivän markkinat kiinnosta.