Ärsyttävin mainos, joka televisiossa nyt pyörii?

Miksi ärsyttää?

Avainsanat: kamala mainos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2014 - 08:01

Sellaset mainokset ärsyttää,että ei oikein tiedä mitä siinä mainoksessa mainostetaan.

Kysyjän kommentti

Tuo on totta!Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2014 - 22:02

Katson niin vähän mainoskanavia, ettei tule mieleen kuin se vanha kanankakkamainos: yks kakkaa, kaks kakkaa jne....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 11.06.2014 - 00:49

en nyt juuri pysty nimeämään yhtään parhaillaan pyörivää mainosta kun kelaan aina mainokset yli niistä harvoista ohjelmista joita maikkarilta vielä katson ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2014 - 13:02

Koska en ole talvellakaan tv-ohjelmien suurkuluttaja vaan kaikkiin mainoksiin tympääntyneenä käännän miltei joka mainoskatko tv:n sille kanavalle mistä ei mitä tule ja näin kesällä telkun tuijotteluni vähenee entisestäänkin en pysty sanomaan mikä niistä ärsyttäisi eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2014 - 15:01

Katson telkkaa tosi vähän muutenkin ja etenkin kesällä en juuri lainkaan. Mutta kautta aikojen on ärsyttänyt Saunalahden mainokset ja etenkin "kanamainen" Kristal on aika ärsyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.06.2014 - 10:28

Minua ärsyttää melkein kaikki mainokset. Jos jotain tarvitsen hankkia, löydän sen varmasti ilman mainostamista. Nykyään ei enää osata tehdä hauskoja mainoksia kuten ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2014 - 08:10

Pepsodentin mainos, se jossa isä ja poika harjaavat hampaitaan saa minut kiihtymään nollasta sataan, jostain syystä se ärsyttää niin tolkuttomasti että vaihdoin ihan hammastahnamerkkiä... :D
Yleisesti ottaen kaikki mainokset ärsyttävät... Siivoustuote mainokset ärsyttävät myös tolkuttomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2014 - 13:19

En ole paljoa ehtinyt mainoksia katsomaan, ohjelmatkin laitan tallennukseen. Niitä sitten katsellessa tulee mainokset ohitettua kiireen vilkkaan.