Mitä kirjaa et ole yrityksistä huolimatta saanut luettua loppuun?

Avainsanat: lukematon kirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2014 - 10:22

Suosikin entinen päätoimittaja Jyrki "Jyräys" Hämäläisen elämäntarina jäi kesken.

Kysyjän kommentti

Varmaan jäisi tuo minultakin kesken!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 07.06.2014 - 00:17

jos koulukirjoja ei lasketa ;) niin nuorena pojan jolppina yritin lukea shakaalia moneen kertaan, ikinä ei oikein selvinnyt miten siinä kävi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2014 - 00:27

Alistair Maclean: Navaronen tykit. Siinä kirja jota en ole koskaan saanut luettua loppuun vaikka olen elämäni aikana yrittänyt sitä ueampia kertoja, veljeni kehuttua teinipoikana tuota kyseistä kirjailijaa ja kirjaa. Laila Hirvisaaren Hietamiehenä kirjoittamaa kirjaa Kukkivat kummut en myöskään ole useista lukuyrityksistä huolimatta saanut kahlattua loppuun asti, en edes harppoen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2014 - 06:55

Irja Ranen Naurava neitsyt on jäänyt puolitiehen, enkä yrityksistä huolimatta ole saanut luettua loppuun, joten kirja päätyi kirppikselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2014 - 10:04

Sönke Neitzelin ja Harald Welzerin Sotilaat. Kyseinen kirja perustuu arkistolöytöihin: Saksalaisten sotavankien keskusteluihin joita britit ja amerikkalaiset salaa tallensivat. Aivan liikaa sitä sodankäynnin karua todellisuutta.
Puoleen väliin luin, mutta kirja on kokemuksena jokseenkin ahdistava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.06.2014 - 10:04

Joku venäläinen klassikko se oli. Kirjailijan nimen sekä kirjankin nimen olen autuaasti jo unohtanut. Oli niin raskasta luettavaa että luovutin suosiolla parin yrittämisen jälkeen.