Millä tavalla hinnat kehittyvät, jos varaa nyt rantalomamatkan vs äkkilähdöllä ja varaa matkan pari pv ennen matkaa kesäkuussa?

Elikkä tosiaan, onko arvioita kuinka hinnat kehittyvät, jos haluaa matkalle kesäkuun lopussa ja kohteena tosiaan espanjan, kreikan, kyproksen jne perinteiset rantalomakohteet. Pääkysymys siis, että onko halvempaa varata reissu nyt(toukokuun lopussa) vai vasta äkkilähdöllä(on mahdollisuus varata reissu melkeinpä lähtöpäivää edeltävänä päivänä tai esim viikkoa ennen)?

Avainsanat: hinta rantaloma äkkilähtö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 26.05.2014 - 18:03

Itse varaan matkani YLEENSÄ niin, että kun tiedän, milloin loma on, tilaan matkan heti.Ja siihen voi olla useita kuukausia aikaa, kun lentokone sitten lähtee.Saan aika monta etua,kun olen ajoissa liikenteessä.Ja tiedän tasan tarkkaan, mitä rahoillani saan.Yleensä vielä hotellin parhaita huoneita jaetaan ensiksi ehtineille....
Jos saankin ylläri lomaa /rahaa,saatan katsoa äkkilähdöt ja pinkaista matkaan. Tuurilla voi päästä hyvinkin edullisesti ja hyväänkin hotelliin.Tai kuka mitä nyt arvostaakin lomassaan....
Aika vaikean kysymyksen muuten heitit!