Käypikö canon eos 1000 d digijärjestelmä kameraan objektiivi canon eos 650 normaali järjestelmä kamerasta???

Ja jos käy onko mitään ongelmia?? Kuvan laaadussa tai missään?? Laittakaa kokemuksia tietoja....Olisin ostamassa canon eos 1000d kameraa ja entinen kamera on normaali järkkäri canon eos 650...

Avainsanat: canon eos 1000d järjestelmä kamera canon eos 650

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2008 - 21:24

Kaikki EF-sarjan objektiivit käy uusii digi-runkoihin, sitten löytyy APS kokoisella kennolla varustetulla digi-rungolle tarkoitettuja EF-S laseja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2008 - 12:29

Varmasti kannattaa kysyä siitä liikkeestä missä olet kauppaa tekemässä.
Mutta uskoisin että ei käy yksiin,
kannattaa ostaa digijärkkäriin oikeat putket tai sitten kokeilla sovittimella.
Mulla vain Nikonit.