Oletko kärsinyt tavallista pahemmasta siitepölyallergiasta tänä keväänä? Ät-siih!

Miten sitä ennen selvittiin, nyt työnnetään vaan pilleriä, suihketta, tippoja, salvaa...

Avainsanat: allergia kevät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2014 - 14:55

Tämä kevät on ollut koivun suhteen hankalin vuosi, satunnaisesti lääkkeitä olen joutunut ottamaan. Ennen vanhaan ei tainnut näin paljon allergioita olla, silloin tuli luontaista siedätyshoitoa maanmuokkauksen ja eläinten myötä. Nykyäänhän ollaan sitä mieltä että liian steriilit olosuhteet osittain lisäävät allergioita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2014 - 16:08

Kyllä kyllä ja kyllä. Se että nykyään on allegioihin saatavilla hyviä lääkkeitä roppakaupalla on pitänyt huolen siitä, että olen tänä keväänä pärjännyt siitepölyallegiani kanssa kohtuuhyvin joutumatta viettämään tuskastuttavan monta päivää sisätiloissa sairaslomalaisena. Noiden lääkeiden puuttuessa minä ja muut minunkaltaiseni viettäisivät, entisaikojen tapaan, hyvin ahdistavaa ja tukkoista elämää kaikenmaailman siedätyshoidoista huolimatta, sillä kaikille allergikoille nekään eivät tuo täydellistä apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2014 - 19:59

Ei oo haitannut, kun ei ole allergiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.05.2014 - 21:23

Olen tirissyt ja tärissyt koko kevään, en siis tiedä onko loppupään pärskintä allergiaa vai liittyykö se vanhaan tautiin. Siitepölyä on kyllä ihan hirveästi ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.05.2014 - 11:23

Paljon olen aivastellut. Ei muuta kun ikkunat kiinni, niin on helpottanut. Pari kertaa olen allergiapillerin ottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2014 - 17:16

Viime kesä oli todella paha.Tämä tuntuu olevan vielä pahempi.Olen kävelevä apteekki, mitä allergialääkkeisiin tulee...Ja mitä siihen asiaan tulee, että kuinka ennen selvittiin.Ei siitä sitten lopulta aina selvitty.Aika moni jopa tukehtui lääkkeiden puutteessa.....Sanottiin vaan,että se nyt oli aina sellainen heikko ihminen....Onneksi on nykyaika ja lääkkeet!

Itse olin lapsena kuolla heinälatoon, kun sinne eksyttiin leikkimään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2014 - 20:22

En ole, olen juonut pakurinkääpäteetä, auttanut allergiaoireisiin!