Kuinka monessa maassa olette käyneet?

Tai paikassa, sanotaanko näin... Esim Kreikan saaret voi laskea omiksi kohteiksiin, niitä kun tuppaa olemaan aika monta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2014 - 16:57

Napsuun minäkin olen kiertämäni maat merkkaillut ja yhteensä maita on 15.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2014 - 16:03

Jos Napsun matkakohdeluetteloon olen kaikki kohteet merkinnyt, niin 37 maata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2014 - 17:14

15 maata muistaakseni.Siihen sisältyy mm. muutama Kreikan saari ja Kanarian saarista Lanzarote,Teneriffa,Fuenteventura, La palma ja La Gomera.Espanjasta sisämaan lisäksi Menorca ja Mallorca .... Varmaan joku jäi vielä mainitsematta ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2014 - 21:05

En jaksa muistaa, olisikohan kymmenkunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2014 - 18:45

en monessakaan jokunen vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2014 - 19:53

n.33 maata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2014 - 00:48

7 tai kahdeksan, en nyt muista tarkalleen. Mutta jos Espanjalle kuuluvat saaret lasketaan eri kohteiksi niin sitten menee luku yli kymmeneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2014 - 09:48

Kilpaileva bloki kertoo 31 maata mikä on 15,9% maista. Keikan saarilla en ole käynyt yhdelläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2014 - 20:58

Odothan, niin lasken. Viro, Romania, Saksa, Espanja, Italia, Kreikka, Turkki, USA, Israel, Portugal, Arabiemiraatit, Qatar, Bahrain ja Meksiko. Eli 14, koska Ruotsia en voi laskea ulkomaaksi enkä myöskään halua eritellä Espanjan eri saaria..

Lähteet:
matkakokemus mertise, maitse ja ilmateite

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2014 - 10:44

Napsuun liittyessäni laskin ja merkitsin ne kaikki; tuli 41.