Asun Helsingissä ja lähtisin Vantaan lentokentältä, voinko silti ostaa äkkilähdön vaikka lähtö olisi muualta vaikka Vaasasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.05.2014 - 21:05

Ilman muuta, äkkilähtö ei katso aikaa eikä paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2014 - 15:59

Kyllä voit, kunhan vain ennätät mennä ajoissa lähtökentälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2014 - 20:05

Voit ostaa, mutta ehditkö lähtöpaikkakunnalle ajoissa, onkin jo toinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2014 - 10:56

Totta kai voi ostaa lähdön Vaasasta, mutta silloin sinun tulee siis mennä Vaasaan. Muualta lähtevät lomalennot eivät lennä Helsingin kautta ja ota matkustajia kyytiin, jos tätä tarkoitit.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.05.2014 - 00:54

jos haluat lähteä vantaalta, niin ei lähtöä kannata vaasasta ostaa, voi sen toki tehdä, mutta sitten et voi lähteä vantaalta tai matka jää tekemättä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2014 - 20:54

Tottahan toki voit, mutta tällöin sun on kyllä matkustettava ensin Vaasaan ja lennettävä Vaasasta valittuun lomakohteeseen.

Lähteet:
tietämys