Hauskaa Vappua kaikille napsulaisille!!!! Millainen Vapunpäivän menu teillä on, onko jotain erityisperinteitä?

Minä menen tänä Vappuna perinteisellä nakit ja perunasalaattilinjalla.

Avainsanat: vappu menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.04.2014 - 10:57

Ei sitten minkäänlaista menua. Riivin kaapista sitä mitä sattuu löytymään. Jos tulisi vieraita niin sitten olisi eri juttu, mutta yksin ollessa täysin turhaa laittaa mitään.

Lisätty: 30.04.2014 - 10:58

Tärkein meinasi unohtua. Iloista ja hauskaa Vappua sinulle myös.

Lisätty: 30.04.2014 - 10:58

Tärkein meinasi unohtua. Iloista ja hauskaa Vappua sinulle myös.

Lisätty: 30.04.2014 - 11:01

Ensin unohtui ja sitten tulikin tuplaten ruudulle. :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2014 - 08:44

Nakkeja ja kaikkea muutakin pihakeittiössä olisi tarkoitus grillata : ) Uunissa vihannekset,jotka sitten ulkona syödään.
Ja riittävästi vaatetta päälle,että tarkenee.Pikkukengät ja hamoset jää tällä kertaa kaappiin!

Rauhallista Wappua kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2014 - 10:05

Samoin sinulle ja kaikille muillekin. Meillä ei Vappu poikkea millään tavalla muista päivistä, joten ihan normaaliruoka ja normaalit askareet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2014 - 17:42

Mukawaa wappua napsulaisille. Nakit ja perunasalaatti sekä sima ja tippaleivät kuuluu kuvioon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2014 - 20:08

Hauskaa vappua sinulla ja kaikille mullekin napsulaisille..
Huomista menua en vielä tiedä...kun menemme tyttären luokse vapunpäiväksi..
On vaan luvannut vähän viileetä..että ei varmaan kovin paljon ulkona olla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2014 - 20:10

Hyvää vappua vaan kaikille!

Vapun päivän menu on meillä itse tehtyjä hampurilaisia ja kylmää colaa. Syödään myöskin kotona, ehkä takapihalla jos säät antaa myöten... Säät vaikuttavat myös siihen tehdäänkö purilaiset grillissä vaiko ihan sisällä parillalla ja uunissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2014 - 20:02

Kiitos kysymästä, kuten muutkin joutilaan päivät.