Onko kenelläkään kokemuksia booking.com.sta? Olemme etsineet hotellia Kreetalta,Haniasta ja hinnat vaikuttaa tosi edullisilta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2014 - 10:13

Liikun työni takia paljon ja usein tarvitsen yöpaikan. Olen vuosia hakenut majapaikan Booking.comin kautta ja pelkästään hyvää sanottavaa on!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2014 - 11:18

Minä olen jo vuosia käyttänyt booking.comia majoituspaikkojen varaamisessa. Kaikki toimii moitteettomasti, kerralla tulee näkyviin kokonaismaksu majoituksesta, selkeät ja toimivat hakumahdollisuudet ja näissä ei yleensä ole varausmaksua. Olen varannut sieltä niin hotelleja kuin myös huoneistoja, mm. kuukausi sitten huoneisto Tallinnasta, viime kesänä huoneisto Berliinistä, toissakesänä huoneisto Ljubljanasta. Jonkin verran olen käyttänyt myös kotimaan kohteiden varaamiseen, kotimaan kohteissa on muistettava, että esim. booking.comin (tai muun hakukoneen) kautta varatut kohteet eivät kerrytä kaupparyhmittymien bonusta. Voin vain suositella booking.comia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.04.2014 - 11:47

löytyyhän niitä halpoja hotelleja, sitten kun varaat hotellin, täytyy löytää halvat lennot, kyydit kentältä ja kentälle, vertailu voi olla vaikeaa, mutta eiköhän reissuun pääse suht edullisesti. itse käytän äkkilähtöjä, jotka ovat riittävän edullisia ja helppoja, kun pakettiin saa kaikki kerralla ja vaikeaa on reittilennoilla alittaa äkkilähtöjen hinta.

Lisätty: 01.05.2014 - 11:53

innostus pakettimatkoihin johtuu tietysti siitäkin, että täältä pohjoisesta pitää ensin lentää vantaalle, joten niitä lentoja pitää varata vähintään 4 että pääsee reissun käymään ja kun varmistaa ensin hotellin niin saattaa venyä turhan paljon matkustusaika, kun vaihtoihinkin pitää ottaa pelivaraa reippaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2014 - 15:02

Vain hyvää sanottavaa! Komppaan Tannelin tekstiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2015 - 16:17

Minulla myös vain hyviä kokemuksia! Jouduin juuri peruuttamaan matkan kovan flunssan takia. Nuukuuksissani oli tehnyt ei - peruutettavan hotellivarauksen. 2 pv ennen lähtöä laitoin Bookingille viestiä tilanteesta, ja he selvittivät asian hotelin kanssa niin, etten joutunut maksamaan mitään. Pari vuotta aiemmin oli sama tilanne, lähtö peruuntui veriarvojen vuoksi. Tällöinkin peruutus onnistui rahatta ja hinnatta. Kummallakaan kerralla ei vaadittu edes lääkärintodistusta, joka tietenkin piti hankkia, jotka matkavakuutus korvasi lennot.
Siten annan kymmenen pistettä Booking.comille!