Uskotteko todella, että Malesian mysteerikone muka putosi mereen ?

Lisätty: 29.04.2014 - 07:53

Mutta koneessa olleiden kännykäthän hälyttivät vielä päiväkausia koneen katoamisen jälkeenkin. Peruskoulun ekaluokkalainenkin tietää, että jos känny on 3000-45000 metrin syvyydessä meren pohjassa, siihen ei saa yhteyttä eikä se hälytä -siellä kun ei ole kenttää ...
Ja koneesta tehtiin tutkahavainto Malakan salmella, sitten Andamaaneilla ja sitten se vielä nähtiin Malediiveilla. Ja nyt sitä etsitään aivan päinvastaisesta suunnasta merenpohjasta !!!

Lisätty: 29.04.2014 - 09:44

Se nimenomaan on sellaisessa paikassa, mistä sitä ei edes hoksata etsiä. Matkustajat ovat panttivankeina. 153 kiinalaista on tehokas tapa kiristää Kiinan hallitusta.

Lisätty: 30.04.2014 - 08:08

Lukekaapa uusimman Tiede-lehden (nro 4) artikkeli "Tutkasta ei voi noin vain kadota". Väitänpä, että asialla on ollut sotilaslentäjät.

Lisätty: 02.05.2014 - 07:15

Luulenpa, että nämä ufot :) olivat amerikkalaisia sotilaslentäjiä Diego Garcian ( 1600 km etelään Intian eteläkärjestä) sotilastukikohdasta ja koko porukka on panttivankeina siellä. Kuten Sirkka-Liisa sanoi; yksi tietää.

Avainsanat: mysteerikone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 01.05.2014 - 11:54

onhan se saattanut pudota, tai se on lennetty pohjois-koreaan parempien elinolosuhteiden toivossa ;)

Kysyjän kommentti

Valinta oli vaikea, mutta päätin saada nauraa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2014 - 15:10

Suattopa puotakkii, vuan suattopa olla putoomatikkii. En taida ottaa kantaa arvailupohjalta, kun ei tämän parempaa tietoa asiasta ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2014 - 15:22

Itselleni oikeastaan on tässä vaiheessa se ja sama mitä lentokoneelle tapahtui, eloon jääneitä tuskin on, mutta lentoturvallisuuden kannaltahan tuo on tärkeää selvittää mitä tapahtui ja miksi. Kyllä se sitten joskus julki tulee kun jotain löydetään. Ennen sitä en lähde arvuuttelemaan. Ei sitä ainakaan UFO vienyt ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2014 - 16:02

Todennäköisesti putosi, kun ei ole löydetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2014 - 06:51

Aika näyttää jääkö tämä ikuiseksi arvoitukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2014 - 09:38

Kun ei sitä löydy mistään, niin kai sen musta aukko nielaisi. Arvelin jo aiemmin tästä samasta asiasta, että se on kaapattu ja on laskeutunut johonkin sellaiseen paikkaan mistä sitä ei ikinä löydetä. Matkustajat ovat vankeina ja orjina jollain saarella, mistä kukaan ei edes hoksaa etsiä. Tai sitten se on pudonnut. Tuolta yläilmoistahan on vain yksi tie jonnekin, ja se on alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2014 - 19:46

Jospa ufot kaappasivatkin sen - kuka tietää... !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2014 - 20:05

On yksi , joka tietää, aan ei kerro meille.