Vinkatkaapas jotain hyviä ruokaravintoloita Tallinnasta

Eli siis ehkä tässä ollaan lähdössä Tallinnassa käymään. Vaikka siellä on tullut tuhannen kertaa käytyä, niin olisi kiva tutustua uusiin ruokapaikkoihin. Ei mitään raatihuoneen torilla olevaa, niihin en tahdo ja muutamat siitä on koettukin... Jostain vanhan kaupungin kupeesta jos löytyisi jotain käymisen arvoista :) (keski-aikaista tms)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2014 - 15:17

Ohessa linkki Eestin parhaisiin ravintoloihin, joista monet ovat juuri Tallinnassa.
Monista niistä voi kuitenkin ainakin iltaisin olla vaikea saada pöytää ilman ennakkovarausta.

Lähteet:
www.rantapallo.fi/ruoka-juom...avintolat/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2014 - 06:05

La Manna Roosa, osoite Vana Viru, vihreä vanha puurakennus Vanhan kaupungin laidalla, on avattu tämän vuoden tammikuussa. Sisustus kaikkea mitä voi kirppiksiltä ja roskalavoilta löytää. Ruokalista suppea, mutta vielä edullinen. Lounas myös edulliseen hintaan klo 12-16 (muistaakseni). Illaksi kannattaa varata pöytä, ravintola on saanut suuren suosion paikallisten keskuudessa. Ruokailu edullista, ruoka todella hyvää ja palvelu erinomaista. Toinen hyvä paikka, intialainen Chakra, os. Bremeni Käik, viehättävä kellariravintola hieman sivussa Vanhassa kaupungissa, mutta kokeilemisen arvoinen. Myös täällä ruoka hyvää ja edullistakin meikäläisittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2014 - 08:43

Olde Hansa on suorastaan fantastinen paikka vaikka onkin melkein Raatihuoneentorin kulmalla. Mutta jos et ole käynyt siellä, mene nyt. Se nimenomaan on keskiaikainen. Kalustus on keskiaikaista, tarjoilijat ovat pukeutuneet keskiaikaisiin vaatteisiin, jopa astiat ovat keskiaikaista mallia; isot puulautaset jne. On melkein kuin teatteria katsoisi. Ja ruoka on herkullista !!! Ja listalta löytää vaikka mitä eli valinnanvaraa on. Ehdottomasti käymisen arvoinen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2014 - 21:17

Eräs kätevä listaus TableOnline "Kaikki ravintolat Tallinna"
www.tableonline.fi/ravintola...ravintolat

tai mondo.fi/viro/tallinnan-parh...ravintolat

tai Ravintolat Tallinnassa ja virolainen ruokakulttuuri
www.pienimatkaopas.com/talli...kailu.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2014 - 00:19

Minun suosikkipaikkani on Neisitorn. Ota selvää missä sijaitsee.

Lähteet:
linnamuuseum.ee/neitsitorn/menuu/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2014 - 15:10

Meillä on ehdoton suosikki :
Drink bar and Grill löytyy vanhan kaupungin laitamilta.Valikoima erilaisia oluita eri maista pienpanimoiden oluet mukaan lukien.Osa oluista myydään ainoastaan hanasta.Ruoka erinomaista ja edullista! Suosittelen Ceesar salaattia ja kaikkia liharuokia pihvistä kanansiipiin.Myös lohkoperunat suussa sulavia.Mukavan kotoisa pieni baari!