Oletko ilta vai aamuihminen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2014 - 19:29

Myöhään nukkumaan ja aamulla ylös kukonlaulun aikaan, eli olen kumpaakin ilmeisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.04.2014 - 11:47

Ilman epäilyksen häivääkään olen iltaihminen. Valvon aina pikkutunneille asti, milloin lukien, milloin netissä seikkaillen, tai sudokuja ratkoen. Aamut on nihkeitä ja herääminen vie pari tuntia vielä jalkeillakin ollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 13:54

Olen ehdottomasti aamuihminen, on ihanaa herätä aikaisin, tehdä koiran kanssa pitkä aamulenkki, eikä mene päivä hukkaan nukkumalla. Tykkään myös valvoa myöhään tehden käsitöitä, mutta ennen puolta yötä uni kutsuu joka tapauksessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 17:56

Olen kumpikin , kello on usein jo 1.30 kun menen maata ja herään monasti kuuteen mennessä jo. Kivut ovat tuskaiset unikaverit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 18:52

Nykyään en jaksa illasta kukkua..lääkitys aiheuttaa sen ja aamustakin on monta kertaa vaikeaa nousta sängystä ylös...olen päiväihminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2014 - 00:15

Väsy alkaa useimmiten tulla vasta puolenyön jälkeen, mutta se ei tarkoita ettenkö tästä huolimatta useimpina aamuina pystyisi heräämään jo aamuvarhaisella. Olen siis sekä aamu-, että iltaihminen, ja pärjään varsin vähillä yöunilla nukkuen korkeintaan muutamana yönä silloin tällöin enempi kuin tavanomaiset kuusi- seitsemän tuntiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2014 - 09:18

Olen ehdottomasti aamuihminen ja illalla klo 22.00 nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2014 - 20:54

Jaksan valvoa ja tykkään puuhastella illalla myöhäänkin.Aamuherätykset sitten vaikeampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.04.2014 - 11:53

ILTA ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2014 - 19:43

Ennen olin enemmänkin iltaihminen, nyt on muuttunut sekä että.