Matkustatko kesällä? Matka tilattu?

Suomessa,vai rajojen ulkopuolella?

Avainsanat: kesämatkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2014 - 00:00

Isävainaani taistelutantereita Kannakselle menemme isommalla joukolla katsomaan. Nääs on 70 vuotta siitä suuresta krytinästä kulunut aikaa.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti reissu onnistuu!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2014 - 20:40

Eipä ole matkaa tilattuna. Jos lähdetään ulkomaille, niin otetaan joku äkkilähtö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2014 - 21:08

Kesän reissu Sisilian Taorminaan varauksessa, parin viikon reissu tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2014 - 22:32

Suomen kaunista kesää en vaihda ikinä muuksi. Mökille matkustan viikonloppuisin, Kuortaneelle menen jälleen ystäväni kanssa ja pojantyttären kanssa suunnittelimme retkeä Metsäkirkkoon sekä Hevonperseeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 10:16

Meidän olisi tarkoitus taas kerran lähteä viikon mökkilomalle Lappiin ensi kesänä. Koska tasokasta mökkiä ei noin vain yks`kaks herken mielijohteesta saa vuokrattua, ei ainkaan sieltä missä mökit ei sijaitse nenänmitan päässä toisistaan, olemme varanneet sellaisen itsellemme jo aikapäiviä sitten. Muutkin matkan totutumiseen tarvittavat valmistelut olemme käynnistäneet jo talvella, jotta mikään niistä ei jäisi viimetinkaan eikä matka tästäkään syystä peruuntuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 10:33

Ensimmäinen kesä, kun olen koko kesän töissä, joten matkustelemaan en ehdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 11:11

Matkustan kyllä, välimerelle mieli tekee, muttei vielä tiedä että minne. Todennäköisesti napataan sitten äkkilähtö heinäkuun alussa. Näin ollaan parina edellisenä vuotena tehty kun ei tuo raha tuppaa meidän ammateissa puissa kasvavan.
Suunnitteilla on myös automatka Viljandiin, saa nähdä onnistuuko :)
Mökki on jo varattu juhannukseksi Puumalasta, joten tulee vähän kotimaanmatkailua harrastettua kun täältä pääkaupunki seudulta sinne lähtee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2014 - 11:35

En matkustele missään. Ulkomaat jääneet pois kuvioista jo vuosia sitten. Kotimaan matkat myös vähenneet olemattomiin kun ei ole kissalla hoitajaa. Onnekseni olen kotona viihtyvää sorttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 17:59

Vanhuus on tullut niinkuin varjo, ei pääse enään reissailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 18:59

Ei ole minkäänlaista matkaa tilattu,kun liikuminen on vähän vaikeaa vielä..mutta kova kuntoutus päällä..
Toivon mukaan on mahdollisuus lähteä vielä joskun myöhemmin reissuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2014 - 10:24

Ihan varmasti tulee reissattua jonkin verran. Dubain-matkani jäänee ensi syksyyn, koska en ole saanut tarpeeksi rahaa kasaan ja kesäkuukausina en sinne halua, koska siellä on liian kuuma. Juuri nyt on suunnitteilla pikapyrähdys jonnekin Keski-Eurooppaan - siis vaan joku kolme päivää. Oltais lähdetty eilen ystäväni Suen kanssa, mutta Suen passi oli päässyt vanhentumaan. Eli tapahtunee seuraavan parin viikon aikana. Eli jotain äkkilähtöjä käytän varmasti kesälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.04.2014 - 11:55

matka on tilattu, lähdetään 18.5 turkkiin taas vaihteeksi, mukavalla puolihoidolla viikko vierähtää nopeasti ja matkan jälkeen viikko niin alkaa kesäloma ;)