Joko pihamaalla kukkii kukat? Tai parvekkeella pilkistelee taimet?

Multasormet syyhyää pihalle....

Avainsanat: kevätkukat piha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 29.04.2014 - 11:56

kasvimaata olen perkannut valmiiksi, kukkapenkeistä pilkottaa jotain vihreää, toivottavasti ei ole hometta ;)

Kysyjän kommentti

Hah ha...Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2014 - 20:41

Leskenlehdet, sinivuokot ja krokukset kukkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2014 - 21:04

Terassilla pari ruukullista tete-narsisseja kukoistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2014 - 22:30

Ruukuissa on jo muutaman Orvokit, penkeissä urheasti nostaa monikin laji päätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 10:31

Ei kuki vielä mitään, mutta eiköhän orvokit ensi viikolla ilmesty parvekkeelle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 11:14

Valkovuokot kukkii kovasti, mutta ne nyt on ihan luonnonvaraisesti tuossa pihan reunamilla... Viime syksynä istuttamani tulppaanit kasvattavat kovasti lehtiä, mutta kukintoa ei vielä näy. Istutin myös muutaman samettikukan pääsiäisenä mutta ne ottivat hieman itseensä kun parina yönä mittari tippui nollan huonommalle puolelle :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2014 - 11:31

Ei ole mitään kukkivaa. Paprika kasvaa, mutta sekin on sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 18:00

Ei hajuakaan, parvekeen täyttää nuo kauniit tekokukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 19:01

Kyllä pihalla kukkii sinivuokot krookukset helmililjat ja narsissit mitä laitoin ulos pääsiäiseksi..