Mitä teettte viikonlopun ruuaksi?Tuleeko vieraita, vai nautitteko omasta rauhasta?

Meillä kaalilaatikko uunissa.Nam!Ja sitten hieman grillausta lisäksi ....

Avainsanat: viikonlopun ruoka grillaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2014 - 18:02

Just ystääni paistaa kalaa ja huomenna laitetaan kanaa, jotta ei sen kummempaa. ei minulla käy kun haroin ruokavieraita, tietävät, että en oikein jaksa laittaa.

Kysyjän kommentti

Sirkkaliisalla oli herkut!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2014 - 20:47

Sipula, paprikaa, kevätkaalia, tomaattia, kurkkua, basilikaa ja kesäkurpitsaa ja satsikiainekset tänään ostin. Saapa sitten nähdä, mitä niistä tällä kertaa syntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2014 - 21:02

Huomenna Lappeenrantaan kyläreissulle, joten ruokapuoli on vielä arvoitus. Mukaan tosin lähtee salaattitarpeet ja jotain pientä grillattavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2014 - 22:28

Mitä mieleen juolahtaa. En yleensäkään suunnittele etukäteen. Vieraista eikä rauhasta vielä tietoa. Sen tietää vasta maanantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 10:29

Viikonloppu menee töissä, joten ei tarvitse kotona laittaa ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 11:17

Tänään äitimuorille syömään ja huomenna kotona kanaa ja vihanneksia halloum-juuston kera. Ja keskenämme tässä pääasiassa ollaan, harvemmin käy vieraita ihan syömässä. Olen sitä paitsi niin surkea kokki ettei tohdi muille kuin miehelle tarjota... :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2014 - 11:27

Vihannesjauheliharisotto valmiina. Yksin olen ja yksin syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 19:03

Uunilohta perunamuussia ja vihanneksi oli tänään..ja jäi vielä huomiseksikin.