Kuinka paljon te napsulaiset omistatte kenkiä?

Ja kysymys on ihan nyt miehille sekä naisille suunnattu :)
Tämä tuli vaan tässä mieleen kun itse järjestelin kenkähyllyäni pitkästä aikaa ja järkytyin siitä että omistan yli 405paria, mieheni sen sijaan omistaa työkenkien lisäksi 3 paria. Meneekö jo kenkäosteluni vähän yli... :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.04.2014 - 09:51

Juuri sen verran että ulos pääsen. Käyttökelpoisia ehkä kolme paria. Miksi niitä haalisin enempää kuin tarvitsen, eikä olisi varaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2014 - 06:06

Luvattoman paljon, mutta en kyllä pärjää tuolle sinun määrällesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2014 - 09:01

Omistan noin 20 paria erilaisia jalkineita: lenkkareita, vaelluskenkiä, sandaaleita, kävelykenkiä, kumisaappaat, avantotossut, hiihtokengät, laskettelukengät, reinot ja "moonbootsit". Rullaluistimetkin on, mutta en tiedä, voiko niitä laskea jalkineiksi. Vanhimmat jalkineet päätyvät lopulta likaisiin työhommiin.
Jostain olen lukenut, että kenkiä ei pitäisi ostaa varastoon, koska ne jotenkin vanhenevat ja heikkenevät, vaikkei niitä käyttäisikään. Ilmeisesti ainakin ne toffeen väriset kumi/muovipohjat, joita ainakin ennen oli joissain kengissä, hapertuvat ajan kuluessa ihan käyttämättäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2014 - 11:00

Aika monet kymmenet on kertyneet, en tosin käytä kaikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2014 - 20:13

Omistan varmaan kymmenet.Kaikki käytössä ja heti, kun kanta ( tai muuten kenkä kuluu liikaa ) hajoaa, menee vaihtoon.Ostan vain hyviä, mukavia ja laadukkaita kenkiä.On meinaan molemmat jalkapohjat/kantapäät leikattu ja rassattu aikanaan auki, joten hyvät kengät erittäin tärkeät.Uusintaleikkauksiin en halua.Enkä kipuja takaisin.Hyvillä kengillä olen näiltä säästynyt !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2014 - 22:26

Nyt tuntuu siltä että liian paljon. Mutta sairauteni takia jouduin jatkuvasti ostamaan uudet kengät jotka eivät ärsyttäneet jalkojani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 18:03

No lonkalta heittäen ehkä toistakymmentä paria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2014 - 19:05

Onhan niitä joka meneen ja säähän sopivat kengät..aika monet parit..en ole laskenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 29.04.2014 - 11:57

aika monet on, mutta samoja tulee käytetty useinmiten ;)