Aiotteko toivoa tulevina iltoina?

Tästä illasta aina perjantai-iltaan asti on luvattu runsaita tähdenlentoja. Eikös sellaisen nähdessään saa toivoa - tiedä vaikka toteutuisi. Toiveet vaan listaan ja mantrana luettelemaan - tiedä vaikka jokin osuisi kohdalleen.

Avainsanat: tähdenlehto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2014 - 21:43

Hyvä, kun muistutit! Vaikken niin tuollaiseen uskokaan, on tähtitaivas taatusti komeaa katseltavaa,jos useita tähdenlentoja peräkanaa tulee ja menee.Ja ei kai se toivekaan pahitteeksi ole :)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta :).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.04.2014 - 21:12

Minulla on vain yksi ainoa toive ja se toteutuu tai ei, ilman tähdenlentojakin. Eikä niitä edes näe tosta mun partsilta, kun taivasta näkyy vain kapea kaistale. Mutta jos näen, niin tottakai toivon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2014 - 09:20

Tottahan toki toivon, jos vaan tähdenlennon näen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.04.2014 - 11:12

joka päivähän sitä jotain toivotaan, riippumatta siitä lentääkö tähdet vai ei, mutta ehkä nyt kannattaa toivoa jotain erityistä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2014 - 12:10

<kyllä minun toiveet on halla vienyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2014 - 13:38

Aina tähdenlennon nähdessäni mielessä vilahtaa tuo, että nyt kannattaa toivoa jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2014 - 17:21

Kyllä sitä pienestä saakka on toivonut kun tähdenlennon on nähnyt... Ainoa vaan ettei yksikään niistä toiveista ole toteutunut :D
Äitini sen sijaan väittää toivoneensa aikoinaan tähdenlennon nähtyään vauvaa ja vuotta myöhemmin minä synnyin... Liekö vaan mukava tarina kerrottavaksi vaiko ihan totta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2014 - 19:25

Kyllä jos tähdelennon näen..toivon että saisin terveyden takaisin..kun on ollut niin tuskallista tämä elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2014 - 10:20

Tottahan toki. Tähtitaivasta on muutenkin ilo katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2014 - 12:35

Totta kait.. ainakin lottovoittoa.. jos en nyt muuta.