Onko kukaan kokeillut Priorin-valmistetta?

Eli siis sitä hiusten kasvatus/tuuheutus ainetta... Kasvaako vain hiukset vai kasvaako siinä samalla kaikki muutkin karvat? Ja onko siitä ylipäätään mitään hyötyä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 23.04.2014 - 11:18

eivät toimi, ei olisi maa pullollaan kaljuja miehiä jos lääke olisi keksitty ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2014 - 16:26

Priorinia en ole käyttänyt, mutta samantyyppistä Plantur valmistetta olen kokeillut. Mitään suuren suurta vaikutusta en huomannut, ehkä vähän hillitsi hiusten lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2014 - 18:34

Edes tuo nimi ei ole tuttu, saati se aine.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2014 - 23:11

Eipä ole tullut käytettyä, kasvavat liiankin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2014 - 07:42

Miulle tää on tuttu aine,olen käyttänyt sitä ja apua on siitä ollut,hiukseni vahvistuivat ja tuli uutta kasvua,ainut paha siinä on hinta,miusta se on erittäin kallista.Nyt en käytä sitä tällä hetkellä.En ole huomannut lisääntyvää parrankasvua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2014 - 09:59

Itse en ole koskaan Priorinia tarvinnut, sillä hiuksia minulla piisaa vaikka toisille jaettavaksi asti, mutta ne tuttavani joiden tiedän tuota valmistetta käyttäneen ovat sitä kehuneet. On kuulemma hyvä ja tehokas valmiste joka todella tekee sen minkä lupaakin: eli antaa hiuksille tuuheutta ja elinvoimaa ilman ikäviä sivuvaikutuksia. Ainoana valmisteen huonona puolena he ovat, kissaäidin tavoin, pitäneet sen hintaan. Valmiste on kuulemma niin kallis, ettei yksikään heistä ole viitsinyt siirtyä kyseisen tuotteen määräaikaiskäyttäjien joukosta sen kestokäyttäjäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2014 - 12:28

Olen käyttänyt. Kampaaja ällisteli uusien hiusten kasvua. Vaikka en ole käyttänyt tuotetta enää vuosiin, on hiusten uusiutuminen jatkuvaa. Lieneekö jäänyt pysyvä vaikutus ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2014 - 20:36

En ole käyttänyt, en ihan kaikkiin tuollaisiin luota.