Kun nyt kysyin henkimaailman kysymyksen , utelen vielä onko kukaan spiritismiä kokeillut?

Itse en ole enkä kokeilekkaan .

Avainsanat: kauhunväreet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 23.04.2014 - 11:20

teininä on joskus tullut kokeiltua, mutta minkäänlaisiin hihhulihommiin ei enää aikuisena ole tehnyt mieli ruveta ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2014 - 08:32

Kyllä on kerran tullut kokeiltua nuorena, ei herättänyt mitään kauhunväristyksiä, lähinnä naurunpyrskähdyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2014 - 10:01

Teini-iässä tuli pelattua. Muistan vielä kuinka mentiin vanhaan autiotaloon metsän keskellä ja kynttilän valossa pelattiin. Liekö ollut joukkohysteriaa, mutta kaikilla oli sellainen fiilis että jotain tapahtuu, kaikki näkivät seuraavina öinä kaikenlisäksi painajaisia. Jopa pojat kehtasivat myöntää sen olleen pelottava kokemus.
Itse en häpeä myöntää uskovani jonkinlaiseen henkimaailmaan, minulla on paranormaaleja kokemuksia muutama, joissa kaiken lisäksi on todistaja läsnä. En vain pidä "kummituksia" ilkeinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2014 - 10:27

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2014 - 18:33

Muistaakseni pentuna joskus ihan leikkimielellä. Ei liikkunut astiat, eikä pöydät, ei kuulunut henkien ääniä. Se oli lähinnä meille vain vitsi, mutta pentuja oltiin silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2014 - 19:33

Leikkimielellä tenavana,mutten usko siihenKÄÄN :) Nauruksihan se sitten lopulta meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2014 - 22:27

Oisin kerran mennyt baariin parille pitkälle, mutta lauta sanoi että piru on siellä - jätin menemättä. Sen koommin en ole udellut sen olinpaikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2014 - 10:08

Onhan tuota joskus teininä tullut muutaman kerran kokeiltua, mutta eipä tainnut ne koeilut onnistua koska en muista noiden kokeiluiden aikana, enkä niiden jälkeenkään, tapahtuneen mitään sen järisyttävämpää kuin, että pehvani puutui joka kerta huomolla tuolilla keikkumisesta. .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2014 - 12:31

Varhaisteininä tuli kokeiltua. Muistaakseni lasikin saatiin liikkumaan ja ystäväni sisko peloteltua "henkihieveriin". Ei sen koommin tehnyt mieli pelailla moisilla asioilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2014 - 13:58

Taisin olla siinä viidentoista kun me nuoremmat tytöt pelattiin spiritismiä isojen tyttöjen kanssa.
En tiedä kuka niistä sitä lasia liikutti, mutta lujaa se meni :):)