katsotteko tv.stä sitä mentalisti Nora Karman esityksiä ja mitä mieltä olette?

Minä kyllä katson ja aika ihmeellisiä ovat uskoako vai eikö siinä suurin kysymys.

Avainsanat: tottako tämä vai näenkö vain kaunista unta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.04.2014 - 22:22

Olen katsonut ja täytyy sanoa että hyvin on koulunsa käynyt. Ihmistä voi ilmeistä lukea kuin avointa kirjaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2014 - 08:27

Enpä ole ohjelmaa katsonut, tytön tyllerönä tämä mentalisti asui melkein naapurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2014 - 10:24

Olen jonkin verran katsonut ja epäilen, että on "suurta kusetusta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2014 - 11:15

En katso sillä ohjelma kuuluu niihin joista en välitä , en sitten pätkän vertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2014 - 16:03

En oikein jaksa kiinnostua hänenlaisistaan "julkkikseksi keinolla millä hyvänsä " tyypeistä....Yhden ohjelman katsoin ja totesin, ettei minun juttuni ollenkaan.Jätän siis suosiolla väliin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2014 - 18:28

Kaksi viimeisintä jaksoa olen nähnyt. Ei oikein jaksa innostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2014 - 12:36

Osan jaksosta, jossa hän yritti selvittää tiensä pois pakastinhuoneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.04.2014 - 11:24

en tykkää, olen kerran yrittänyt katsoa, ei oikein osaa esiintyä ja temputkin oli aika vaatimattomia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2014 - 14:27

Olen katsonut yhden jakson. Fuskupuppua koko touhu.

Kyseisessä jaksossa mm. sydän pysähtyi ja ihmeellistä, että ammattisairaanhoitajat ottavat sykettä ranteesta... ns potilaan käsi pysyy mittausasennossa, vaikka se sydän oli olevinaan pysähtynyt.

Peitsillä lyötiin lähinnä eiliset ruuat kiertoon, eikä ainakaan sydäntä käyntiin... ns. isku taisi olla ihan navan tuntumassa... Vähän samanlaista julkisuudenhakuisuutta kuin amerikkalaisissa tosi teevee -jutuissa.

Moottoripyöräilijälle ei kävisi kuinkaan, vaikka ajaisi Nooraa päin. Ainoastaan Noora jopa menehtyisi... Oikeestaan moottoripyöräilijä taitaisi loukkaantua pahemmin....

Enempää tuota ohjelmaa ei tartte katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2014 - 09:24

Ihan taitava taikuri mielestäni. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin ei hän ole väittänyt mihinkään yliluonnolliseen pystyvänsä. Eipä hänen esityksensä kai sen enempää huijausta ole, kuin muidenkaan taikurien temput, pikemminkin katsojan tarkkaavaisuuden puutteita hyödyntävää viihdettä.