Oletko itse tai joku ystäväsi Canarialla juuri nyt?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...4_ul.shtml

Avainsanat: öljylautta kanarian saaret

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2014 - 18:15

Ei ole ketään siellä, surullinen juttu tuo öljylautta, eläimet ja luonto kärsii :(

Kysyjän kommentti

Toivottavasti luonnon vahingot olivat mahdollisimman pienet...Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.04.2014 - 09:37

En itse eikä tietääkseni kukaan tuttunikaan siellä ole. Eikä heitä öljyrannat haittaisi, koska rantaelämä ei ole se pääasia kun matkalle menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2014 - 09:58

En ole, ei myöskään tiettävästi kukaan tuttukaan. Ilkeä asia tuo öljylatta, jos on matkaan lähtenyt rantalomailu ja uiminen mielessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2014 - 12:15

Pari tuttuani olivat Kanarilla, mutta ehtivät tulemaan jo onneksi pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.04.2014 - 03:48

en ole, enkä tiedä kenenkään tutun olevan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2014 - 14:28

Eipä taida olla ja itse vietän keurusselän rannalla aikaani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2014 - 07:45

Ei onneksi kukaan tutuistani ole siellä tällä hetkellä.