Kuinka usein ostat uudet työkengät?Vai liian myöhään, eli kun entiset ovat jo rikki?

Ensi viikosta alkaa uusi työ! Saa onnitella :)
Rauhallista pääsiäistä kaikille!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 17.04.2014 - 03:49

onnea uuteen työhön, meillä työnantaja tarjoaa työkengät, joten vaihdan säännöllisesti ;)

Kysyjän kommentti

Näinhän se pitäisi olla...Eka työpäivä sujui uusilla kengillä hyvin!Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.04.2014 - 12:43

En ole koskaan tarvinnut varsinaisia työkenkiä, mutta pätee tuo liian myöhään ostaminen tavallisiin käyttökenkiin. Aina ne hajoaa, ennen kuin uudet ostan.

Lisätty: 15.04.2014 - 12:44

Ja onnea uudelle työlle sekä Hyvää Pääsiäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2014 - 14:38

Onnea uuden työn johdosta!

Itselläni työnantaja kustantaa työjalkineet kahden vuoden välein. Kyllä tämän hetkiset alkaa olla parhaat päivänsä nähneet, onneksi kesäkuussa pitäisi tulla uudet. Välillä käytän sitten ihan perus tennareita tms töissä ollessani, sillä seison ja kävelen koko päivän ja omille jaloilleni tekee hyvää vaihdella kenkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2014 - 15:43

Koska polkupyörä on se välinen jolla kuljen enimmäkseen asiakkaideni luolta toiselle eikä tällä menovälineellä kuljetella suihkutussaappaiden lisäksi sekä ulko-, että sisäkäyttöön tarkoitettuja jalkineita käytän työssäni vain yksiä työkenkiä/päivä, eli niitä joita pystyn kulloinkin pitämään myös ulkona. Työkengistäni ei valitettavasti työnantaja ole vielä tähän päivään mennessä kustantanut ainuttakaan jotenka estääkseni niitä hajoamasta liian nopeasti pidän työkäytössäni aina kaksia talvikenkiä ja kaksia kesäkenkiä. Niitä sitten vaihtelen päivittäin. Niiden kenkien jotka ensimmäisenä alkavat hajota tilalle ostan uudet ennenkuin ne ehtivät mennä kokonaan käyttökelvottomiksi.

Ai niin... kaippa sitä minunkin pitää onnitella sinua työnsaannin johdosta jos kerta niin tahdot, sillä onhan se aina hieno juttu saada uusia hommia. Hyvää pääsiäistäkin sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2014 - 16:23

Onnittelut uuden työn johdosta ja oikein aurinkoista Pääsiäistä! Työkenkien tarve loppui vuodenvaihteessa, kun jäin eläkkeelle, sitä ennen uudet työsandaalit tuli hankittua 1-2 kertaa vuoteen, omin kustannuksin, koska työnantaja ei kenkiä maksanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2014 - 16:25

Onnea uuteen työhön :) En ole tarvinnut erikseen työkenkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2014 - 18:37

Vaikka työelämässä olenkin - en tarvitse työkenkiä, sukkia kylläkin. Niitä kuluu monen parit vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2014 - 14:29

Eläkekengillä kopsuttelen, itse ostin ennen työkengät.